آرزو دارم خادم امام رضا (ع) شوم

حرف آنلاین: همراه با مدیران ارشد سازمان بسیج دانشجویی مازندران به دیدار دو تن از قهرمانان المپیکی جویباری مازندران رفتیم. کمیل قاسمی و حسن یزدانی، ببرهای بیشه مازندران که بازوان پهلوانی جویباری ها را به رخ جهانیان کشیدند ، کمر در دست قدرت، پشت حریف را در خاک نشاندند تا دل هزاران ایرانی در خاک […]

حرف آنلاین: همراه با مدیران ارشد سازمان بسیج دانشجویی مازندران به دیدار دو تن از قهرمانان المپیکی جویباری مازندران رفتیم.

کمیل قاسمی و حسن یزدانی، ببرهای بیشه مازندران که بازوان پهلوانی جویباری ها را به رخ جهانیان کشیدند ، کمر در دست قدرت، پشت حریف را در خاک نشاندند تا دل هزاران ایرانی در خاک وطن خوشحال شود.

همراه با گروه بازدید کننده بسیج دانشجویی متشکل از معاون اجرایی بسیج دانشجویی کشور و مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ابتدا به سراغ خانواده کمیل قاسمی رفتیم . هرچند کمیل در منزل حضور نداشت اما پدرش به استقبال این هیئت آمد و با گرمی پذیرای ما شد. مهمان نوازی خانواده کمیل نشان می داد که او در چه خانواده ای بزرگ شده است. خانواده رضایی متشکل از چهار پسر است که هر کدام در یک رشته ورزشی فعالیت می کنند و فعلا کمیل قهرمان المپیک از آب درآمده است. چهره ی آرام و مهربان پدر کمیل موجب می شد با خانواده قهرمان المپیک احساس غریبی نکنی ،صفا و صمیمت حاکم در منزل او موجب شده بود اعضای هیئت بازدید کننده خیلی راحت در مورد کمیل و فعالیت های او کنجکاوی کنند.

* از کسی توقعی نداریم!

از پدر کمیل قاسمی پرسیدم تا به الان چه مقام هایی به شما سر زده اند؟ او با چهره ای که تاسف از آن بیرون میزد، گفت: تا به الان از نمایندگان دولت کسی به ما سر نزده و مراسم تجلیلی نیز از بچه های المپیکی صورت نگرفته است. وی در ادامه افزود: وظیفه کمیل خوشحال کردن مردم بود که خدا رو شکر صورت گرفت و ما از کسی توقعی نداریم!

*مدال کمیل به برکت شهدا بوده است

پدر کمیل در پاسخ به سئوالم که چرا مدال نقره او را به شهدای مدافع حرم اهدا کردید، گفت: از ابتدا که کمیل در میدان ها بین المللی مسابقه می داد نذر می کردم که مدال های او را به شهدا تقدیم کنم و روی این کارهم اصرار داشتم چون کمیل هرچه به دست آورد از برکت همیاری شهدا بوده است.

پس از این دیدار به سمت منزل قهرمان طلایی المپیک؛ حسن یزدانی حرکت کردیم. منزل حسن یزدانی با کمیل قاسمی فاصله زیادی دانست. در راه به این فکر بودم که قهرمان المپیک حتما از وضع مالی خوبی برخوردار است و زندگی مرفهی دارد که تمام وقت خود را در این راه گذاشته است اما زمانی که به منزل حسن یزدانی رسیدیم نظرم عوض شد. حسن یزدانی از همان بچه های روستا است که در کنکور اول می شوند و در المپیک قهرمان! منزل ساده و بی آلایش و خانواده دوست داشتنی حسن یزدانی، تو را به شوق می آورد. اینجا قهرمان طلایی المپیک مدیر برنامه نداشت که از قبل با او هماهنگ کنی، خودش به استقبال ما آمد و دست مهمانانش را به گرمی فشرد. حسن یزدانی آنقدر خاکی و بی آلایش برخورد کرد که ابتدا اعضای گروه او را نشناختند و از هم می پرسیدند حسن یزدانی کدام یکی است؟؟

پسر جوانی که صورت ورم کرده او نشان از غیرت مازندرانی اش در میدان نبرد با رقبایش می داد. در این نشست پدر قهرمان طلایی المپیک گفت: حسن به عنوان یک قهرمان به مردم کشورش خدمت کرد و این کار بزرگی نبود!!

*تنها خواسته ی من خادمی امام رضا(ع)

از حسن یزدانی پرسیدم که مهم ترین خواسته تو چیست!! او در پاسخ نگفت خانه می خواهد یا توقع مالی دارد، دارنده طلای مسابقات قهرمانی المپیک در پاسخ سوالم گفت: فقط آرزو دارم خادم امام رضا(ع) شوم و بارها درخواست داده ام و منتظر جواب هستم و منتظرم آقا مرا بطلبد.

*عشق غیرقابل وصفی به ائمه اطهار دارم

حسن یزدانی در ادامه افزود: مدال طلایم را به امام رضا(ع) هدیه دادم و در چند روز آینده نیز به مشهد می روم تا مدالم را به ایشان تقدیم کنم. قهرمان المپیک با بیان اینکه عشق و علاقه ی غیر قابل وصفی به ائمه اطهار دارم، اظهار کرد: در تمامی مسابقه هایم به ائمه اطهار به خصوص امام رضا (ع) اقتدا کرده ام و اکثر مدال هایی را که به دست اوردم به آستان مبارکش هدیه کرده ام.

وی تصریح کرد: مدال طلای المپیک را که سبب شادی مردم کشورم  شده نیز تقدیم امام رضا(ع) می کنم و فقط آرزو دارم  آقا نظر کند تا من بتوانم خادم بارگاه او شوم !

شوق بی نظیر حسن یزدانی در بیان این خواسته اش به حدی بود که دل های همه ی ما را به شوق دیدار حرم حبیب خراسان هوایی کرد و اشک را بر چشمانمان جاری ساخت. پدر حسن یزدانی در ادامه گفت: با درآمد حلال کشاورزی، فرزندانم را بزرگ کردم و خودم مدیر تمامی برنامه هایش بودم به حدی بود که با او به تمرین می رفتم و با هم به خانه برمی گشتیم.

* ازکسی توقعی نداریم!

به گزارش حرف، از پدر حسن پرسیدم از مقام های دولتی کسی به منزل شما امده است؟ او در پاسخ گفت: تا به الان نماینده عالی دولت در استان و شهرستان به ما سر نزده است.  وی افزود: ما انتظاری نداریم وظیفه ما ادای دین به کشور است و تا به الان نیز فقط یک کار در این راه انجام داده ایم و از کسی توقعی نداریم!!

حسن یزدانی آنقدر دوست داشتنی و بی آلایش بود که پس از این دیدار یک ساعت وقت گذاشت تا اعضای کاروان با او عکس بگیرند .  باید درود به غیرت این جوانان گفت که در اخلاق و منش پهلوانی سرآمد جامعه و الگویی برای نسل جوان هستند.

عدم بازدید نماینده دولت در استان از قهرمانان المپیکی را از معاون سیاسی استانداری مازندران پیگیری کردم که در این باره گفت: ما جزو معدود استان هایی بودیم که برای ورزشکاران المپیکی مراسم بدرقه برگزار کردیم و در زمان ورود قهرمانان مراسم ویژه استقبال برگزار کردیم که شخصا حضور داشتم.

وی افزود: با کمیل قاسمی نیز صحبت می کردم و به او تاکید کردم هدایایی که استاندار قول آن را داده به آن ها پرداخت خواهد شد.یونسی از برگزاری مراسم جشن تجیلی از قهرمانان المپیکی خبر داد  و گفت: در چند روز آینده مراسم جشنی برای تجلیل از قهرمانان المپیکی استان برگزار خواهیم کرد.