برای آرامش کشور . . .

حرف آنلاین: هفته دفاع مقدس شروع شد و دوباره اذهان مردم را به یاد 36 سال پیش انداخت، دورانی که انقلاب نوپای کشور مورد تاخت و تاز وحشیانه بعثی ها قرار گرفت اما حضور دلاورمردان غیور ایرانی جلوی یورش گرگ های بعثی را گرفت و سیلی محکمی به زاده شیطان، صدام یزید زد تا بداند […]

حرف آنلاین: هفته دفاع مقدس شروع شد و دوباره اذهان مردم را به یاد 36 سال پیش انداخت، دورانی که انقلاب نوپای کشور مورد تاخت و تاز وحشیانه بعثی ها قرار گرفت اما حضور دلاورمردان غیور ایرانی جلوی یورش گرگ های بعثی را گرفت و سیلی محکمی به زاده شیطان، صدام یزید زد تا بداند ایران سرزمین، محل تاخت و تاز اهریمن نیست. غربی ها پس از انقلاب و ضربه شصت بچه شیرهای ایرانی خفته در بیشه تازه فهمیدند دوران تاخ و تاز آن ها به پایان رسیده و در مقابل مردمی قرار گرفته اند که  از آن ها به خاطر جنایت هایی که سال ها در حق کشورشان مرتکب شده اند مطالبه دارند.

چندی پیش خاطرات یک خبرنگار آمریکایی را می خواندم که از دوران جنگ در ایران چنین نوشته بود: من در ایران مردمی را دیدم که لقمه دهان خود را سه قسمت می کردند و دو قسمت آن را به جبهه می فرستادند! من مادری را دیدم که تمام فرزندانش را در جنگ از دست داده بود اما در مراسم بدرقه اعزام جوانان به جبهه حضور می یافت!! در ایران آرمگاه هایی را مشاهده کردم مملو از قبور جوانان که در جنگ با عراق جان خود را از دست داده بودند و کنار هر قبر زن جوانی با فرزندانش نشسته بود!

آری اینجا سرزمین مادران بی فرزند و زنان بی همسر است که سر از پا برای سر دادن در راه سرور و سالار شهیدان نمی شناختند. اینجا سرزمین فهیمده های دنیا و همت های استوار است، اینجا متوسلیان نام ها همراه با طوسی به عشق محب طوس قدم در راه حراست از ناموس گذاشتند.

و چه فرزندهایی که طعم نوازش پدر را از دست دادند تا فرزندهای وطن طعم بی پدری نچشند.

عراق با یورش گسترده به خیال موهوم خود قصد فتح سه روزه تهران و تقسیم کشور به پنج قسمت را داشت اما زهی خیال باطل، این ایران دوران طاغوت نیست که با یک تمنا به درگاه شیطان بزرگ بتوانید بحرین را از وطن جدا کنید اینجا ایران یکپارچه انقلابی است که تمامی رنگ هخ و مذاهب در کنار یکدیگر قرار گرفته تا نگذارند رنگ بی رنگی بر پیکره هفتاد رنگ کشور مستولی یابد.

ترورها، اختلاف ها و نیرنگ های داخلی نتوانست ذره ای از عزم جوانان ما را در دفاع از آرمان های انقلاب بکاهد.

لشکر سرافراز 25 کربلا خواستگاه مردان مرد شالیزارهای مازندران به سرعت باد در جبهه هاحضور یافت و با خط شکنی دل به دریای سیاه بعثی ها زد و با تقدیم 10 هزار شهید گلگون کفن به دشمنان نظام فهامند تا مازندرانی زنده است اجازه نداد ذره ای شرافت وطن به یغما برود و این را از مادران پاکدامنی به ارث برده که لالایی کودکانه  فرزندانش را به ذکر یا حسین(ع) مزین کرده است!!

آری مادرانمان ما را با روضه غریبی مادر و انتقام از اسیری زینب بزرگ کرده اند.

حال که جولانگاه شیطان اکبر در تهدید حریم حرم عمه سادات قرار گرفته است  از همین خطه سبز علوی و دیار محبان نبوی لشکر ظفرمندان 25 کربلا به جولانگاه هول یورش بردند و دشمن تکفیری را به زانو درآوردند. نعره شیران مازندرانی در کنار دریاچه اسد موج خروشانی به رودخانه فرات داد تا داعشی و یورشی همگی حساب کار دستشان آید و بدانند دوران تاخت و تاز آنان تمام شده است.

ای به قربان مظلومیت فرزندان این سرزمین که هنوز پیکر های مطهر آنان به وطن بازنگشته شاید ای همان تمنای شهادت با ولایت بوده که خواسته اند همچون مادر غریبشان بی قبر و بارگاه باشند.

31 آلاله ی وطن از دیار دلاورپرور مازندران در سوریه به شهادت رسیدند تا فرزندان ما با خیال راحت شب را به صبح رسانند.

در این بین شروع سال تحصیلی و نبود پدر آن هم برای دختران این شهدا داغی بس سنگین است و مشاهده عکش دختر شهید خانزاده که با لباس مدرسه در روز اول شروع سال تحصیلی روی مزار پدر دراز کشیده دل را می سوازند.

اینان مردانی هستند که آرامش فرزندان خود را قربانی آرامش فرزندان کشور کردند. خوشا به غیرتتان ای مردان مرد که نامردی مرد نماهای روزگارا را هویدا کردید.

هفته دفاع مقدس یاد آور شهدای حریم و حرم است تا به ما یادآوری کند دنیا محل گذر است و چه خوب که خوب از این دنیا برویم و به خوبی یادمان کنند.

حسین زحمتکش