کمیته انضباطی با رای ناعادلانه، امید مرزن آباد را قربانی کرد

مرزن آباد-خبرنگار حرف:در ماه گذشته و در آخرین بازی از مرحله نهایی لیگ دسته دو فوتسال کشور که به میزبانی تیم امید مرزن آباد در سالن چهارهزارنفره چالوس برگزار شد، تیم امید در حالی که با یک تساوی به لیگ یک فوتسال کشور صعود می کرد، گل حساسی را در ثانیه های پایانی مسابقه در […]

3

مرزن آباد-خبرنگار حرف:در ماه گذشته و در آخرین بازی از مرحله نهایی لیگ دسته دو فوتسال کشور که به میزبانی تیم امید مرزن آباد در سالن چهارهزارنفره چالوس برگزار شد، تیم امید در حالی که با یک تساوی به لیگ یک فوتسال کشور صعود می کرد، گل حساسی را در ثانیه های پایانی مسابقه در مقابل تیم خالص سازان زنجان به ثمر رساند که منجر به جشن و پایکوبی تماشاگران و ورود تعدادی از آنها به داخل زمین شد. درحالی که هیچگونه تخریب و درگیری صورت نگرفته بود (فیلم موجود می باشد) در اقدامی عجیب با دستور ناظر و داور مسابقه کلیه تماشاگران از سالن اخراج شدند اما در کمال تعجب داور حاضر به ادامه بازی در ثانیه های پایانی نشد.

در همین رابطه رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر مرزن آباد اظهارداشت: متاسفانه علیرغم پیگیری ها، رای کمیته انضباطی تکرار بازی، بدون تماشاگر آنهم در خانه بی طرف صادر شد. این در حالی است که تیم امید بعنوان میزبان مسابقات این حق را دارد حتی بدون تماشاگر، میزبان بازی مجدد باشد.علی مقیمی افزود: هرچند این رای با توجه به نتیجه بازی و صعود تیم امید به لیگ دسته اول در آخرین دیدار، ناعادلانه است اما انتظار نداشتیم تا این حد تیم مقتدر و موفق امید مرزن آباد را قربانی برخی لابی ها و قدرت نمایی ها کنند.

وی با بیان اینکه رای صادره خشم هواداران امید مرزن آباد را برانگیخته است اظهارداشت: تیم امید با کمترین امکانات و تنها با تکیه بر خداوند متعال و به پشتوانه هواداران پرشور خود بعنوان تنها نماینده از استان مازندران به مرحله نهایی لیگ دو فوتسال راه پیدا کرد، اما درست در جایی که دست یاری به سوی متولیان استانی دراز کرد، نا امید شد. در حالی که فریاد مظلومیت خود را سر داده و از استاندار، نماینده مجلس و مدیرکل ورزش استان خواستار حمایت و پیگیری جدی جهت پس گرفتن حق از دست رفته خود شده بود.

مقیمی با بیان اینکه نسبت به رای صادره به کمیته استیناف اعتراض کردیم گفت: حال که رای به تکرار بازی و بدون تماشاگر داده اند، حداقل می توانستند امید را میزبان اعلام کنند. در همین راستا بار دیگر از استاندار، نماینده مجلس و مدیرکل ورزش می خواهیم تنها نماینده مازندران را تنها نگذارند و با پیگیری و ارتباطات خود حق از دست رفته تیم مظلوم امید مرزن آباد را پس بگیرند.رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر مرزن آباد با بیان اینکه چندین سال تلاش بازیکنان و کادر فنی در فاصله ۱۳ ثانیه به صعود به لیگ یک کشور به باد رفت تصریح کرد: ما منکر اشتباه تماشاگرانی که به داخل زمین رفتند نیستیم، اما هیچگونه درگیری و تخریبی در آن لحظات صورت نگرفته بود. چرا داور پس از اخراج کلیه تماشاگران (که در نوع خود کم نظیر است) حاضر نشد در ۱۳ ثانیه پایانی بازی را ادامه دهد؟ به نظر می رسد تیم امید قربانی سناریوی از پیش تعیین شده بود.