کمک دومیلیارد ریالی مردم مازندران به هموطنان سیستان و بلوچستان

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمرمازندران با اعلام کمک دومیلیارد و 315میلیون ریالی مردم خونگرم استان در طرح کارناوال«بشردوستی ،حمایت از زندگی و کرامت انسانی » به هموطنان متاثراز خشکسالی در سیستان و بلوچستان، از استقبال پرشور شهروندان نوع دوست و همیشه مهربان استان مازندران در این طرح خبرداد . به گزارش حرف آنلاین، دکتر معین […]

20140920144423-url-e1449004009512

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمرمازندران با اعلام کمک دومیلیارد و 315میلیون ریالی مردم خونگرم استان در طرح کارناوال«بشردوستی ،حمایت از زندگی و کرامت انسانی » به هموطنان متاثراز خشکسالی در سیستان و بلوچستان، از استقبال پرشور شهروندان نوع دوست و همیشه مهربان استان مازندران در این طرح خبرداد .

به گزارش حرف آنلاین، دکتر معین مهدی لموکی با تقدیر از حضور شایسته هم استانیهای خونگرم و مهربان دراین طرح ابتکاری و اختصاصی جمعیت هلال احمر مازندران افزود:با توجه به تغییرات اقلیمی و وضعیت سخت ناشی از خشکسالی در مناطق مختلف کشور و به ویژه شدت این وضعیت دشوار دراستان سیستان و بلوچستان ،جمعیت هلال احمراستان به عنوان نهادی مردمی و در راستای اهداف بشردوستانه اقدام به برپایی کارناوال بشردوستی،حمایت از زندگی و کرامت انسانی در سراسراستان نموده است.

وی گفت: در استان مازندران که در تمامی برنامه های بشردوستی پیشتاز است اجرای «کارناوال بشردوستی ،حمایت از زندگی و کرامت انسانی» در 20 شهراستان  از رامسر تا گلوگاه برنامه ریزی و اجرا گردید که با استقبال پرشور مردم همیشه مهربان استان همراه بوده است.

وی گفت: حدود 5هزار باکس آب معدنی و 475تانکر آب و افزون بر 207میلیون ریال وجه نقد اهدایی مردم خونگرم مازندران بود که از طریق پایگاههای هلال احمر جمع آوری گردید.دکترلموکی گفت:مجموع ارزش ریالی کمکهای مردم مازندران اعم از نقدی و غیرنقدی بالغ بر دومیلیاردو 315میلیون ریال بوده است.