کشف 70 دستگاه دوچرخه سرقتی در قائم شهر

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری 2 سارق حرفه ای و کشف 70 دستگاه دوچرخه سرقتی در ” قائم شهر” خبر داد . به گزارش حرف، سید محمود میرفیضی اظهار کرد:در پی وقوع چندین فقره سرقت دو چرخه در سطح شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت . وی […]

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری 2 سارق حرفه ای و کشف 70 دستگاه دوچرخه سرقتی در ” قائم شهر” خبر داد .
به گزارش حرف، سید محمود میرفیضی اظهار کرد:در پی وقوع چندین فقره سرقت دو چرخه در سطح شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قائم شهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه 2 سارق حرفه ای دوچرخه، اهل و ساکن یکی از شهرستان های همجوار شدند .
فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضائی، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در تحقیقات پلیسی به 70 فقره سرقت دوچرخه و فروش آن به یک مالخر اموال مسروقه اعتراف کردند .
میرفیضی تصریح کرد: در ادامه این عملیات، همدست متهمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 70 دستگاه دوچرخه سرقتی کشف شد . این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از مالباختگان خواست ضمن همراه داشتن مدارک شناسایی و یا مالکیت، با مراجعه به کلانتری 11 شهرستان قائم شهر نسبت به شناسایی و دریافت اموال خود اقدام کنند.
میرفیضی، رعایت هشدارهای انتظامی، استفاده از تجهیزات ایمنی نظیر دزدگیر و قراردادن روی وسیله نقلیه در مکان های مناسب با استفاده از قفل و ابزارهای ایمنی مناسب را از مهمترین راهکارهای پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه برشمرد.