کشف 60 میلیونی ماهی خایاری قاچاق در ساری

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف 60 میلیون ریالی ماهیان خاویاری قاچاق خبر داد . به گزارش حرف، سرهنگ سید جعفر ساداتی با اعلام این خبر، گفت: در اجراي منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) درسال «حمايت از کالاي ايراني » و فرامين معظم له در خصوص مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق […]

ستون1

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف 60 میلیون ریالی ماهیان خاویاری قاچاق خبر داد .

به گزارش حرف، سرهنگ سید جعفر ساداتی با اعلام این خبر، گفت: در اجراي منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) درسال «حمايت از کالاي ايراني » و فرامين معظم له در خصوص مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق و قاچاق منابع آبزیان ، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در همین خصوص و در پي کسب خبری مبنی بر اينکه فردی در امر خريد و فروش منابع شيلاتي ماهيان استخواني و خاوياري فعاليت دارد ، اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی در این خصوص در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت:با شناسایی متهم به قاچاق، ماموران پليس آگاهی با همکاري نمايندگان منابع آبزيان در بازرسی از محل فعالیت این فرد 30 کيلوگرم ماهي اوزن برون را کشف کردند.سرهنگ ساداتی ، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ريالي کشفیات 60 میلیون ريال برآورد شده که کليه اموال به منابع آبزيان تحويل شد.

متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.