کشف 6 تن چوب جنگلی قاچاق در بابل

رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی مازندران از کشف بيش از 3 تن چوب جنگلی قاچاق در بابل خبر داد. به گزارش حرف، سیدجعفر ساداتی اظهار کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران پلیس آگاهی بابل از فعالیت دو قاچاقچی چوب و فراورده های جنگلی در آن شهرستان مطلع […]

ستون4
رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی مازندران از کشف بيش از 3 تن چوب جنگلی قاچاق در بابل خبر داد.
به گزارش حرف، سیدجعفر ساداتی اظهار کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران پلیس آگاهی بابل از فعالیت دو قاچاقچی چوب و فراورده های جنگلی در آن شهرستان مطلع شدند .
وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی، متهمان که پس از برداشت چوب از جنگل های اطراف، آن را در منزل خود دپو می کرد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند .
رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از محل نگهداری چوب آلات توسط این دو متهم 6 تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.
ساداتی ارزش چوب های قاچاق کشف شده را بالغ بر 100 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .
رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.