کشف 28 هزار عدد انواع آدامس خارجی در ساری

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 28 هزار عدد انواع آدامس های خارجی قاچاق در شهرستان ساری خبر داد. به گزارش حرف آنلاین، سرهنگ “حسن مفخمی شهرستانی” با اعلام این خبر، گفت: در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه […]

chewing-bubble-gum-660x330

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 28 هزار عدد انواع آدامس های خارجی قاچاق در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین، سرهنگ “حسن مفخمی شهرستانی” با اعلام این خبر، گفت: در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه وتوزیع کالای قاچاق ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی وتحقیقات پلیسی، متهم به قاچاق که در امر تهیه و توزیع آدامس های خارجی قاچاق فعالیت داشته شناسایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: با شناسایی محل فعالیت این فرد، ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در بازرسی از این محل 28 هزار و 800 عدد انواع آدامس خارجي قاچاق ساخت کشور ترکيه را کشف کردند.

سرهنگ مفخمی، افزود: ارزش ريالي کالای مکشوفه 200 میلیون ریال برآورد شده که کليه اموال به سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليکي تحويل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

جاشین فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه پدیده قاچاق یکی از عوامل مهم در افزایش تعطیلی مراکز تولید و نرخ بیکاری در جامعه است، افزود: مقابله با قاچاق کالا نیازمند عزم همگانی است.