کشف 20 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري

فرمانده انتظامی شهرستان ساری ، از کشف بيش از 20 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد. به گزارش حرف به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “ناصر علی صفر پور” با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران بخش انتظامی فرح آباد در […]

فرمانده انتظامی شهرستان ساری ، از کشف بيش از 20 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حرف به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “ناصر علی صفر پور” با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران بخش انتظامی فرح آباد در مسیر حوزه استحفاظي به 2 دستگاه کامیون که در حین حمل چوب بودند مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران خودروهای مورد نظر را متوقف و راننده این خودروها را دستگیر کردند .وی، افزود: در بازرسی از 2 خودروی مورد نظر بیش از 20 تن چوب جنگلی را که به صورت غير قانوني از جنگل های این شهرستان برداشت کرده بودند، کشف شد.

سرهنگ صفرپور، خاطر نشان کرد: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند .