کشف کلاهبرداری 15 میلیاردی در بابلسر

فرمانده انتظامی استان از کشف کلاهبرداری 15 میلیارد و 500 میلیون ریالی با جعل اسناد و فروش مال غیر در شهرستان “بابلسر” خبر داد. به گزارش حرف آنلاین، “سید محمود میرفیضی” در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر جعل اسناد و کلاهبرداری از یک شهروند در شهرستان بابلسر، موضوع در […]

13930505153209013303084

فرمانده انتظامی استان از کشف کلاهبرداری 15 میلیارد و 500 میلیون ریالی با جعل اسناد و فروش مال غیر در شهرستان “بابلسر” خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین، “سید محمود میرفیضی” در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر جعل اسناد و کلاهبرداری از یک شهروند در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی  فرماندهی انتظامی شهرستان با انجام اقدامات پلیس و تحقیقات از مالباخته دریافتند، فردی با جعل اسناد در چند فقره بیش از یک هزار متر مربع از املاک خصوصی شهروندان را به افراد غیر فروخته است.

سردار میرفیضی، خاطرنشان کرد: با شناسایی متهم به جعل و کلاهبرداری این فرد در اقدامی غافلگیرانه با هماهنگی قضائی دستگیر شد و مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفت.

میرفیضی، اضافه کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی تاکنون به 6 فقره جعل سند و فروش  املاک خصوصی افراد در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، ارزش ریالی املاک کلاهبرداری شده را بالغ بر 15 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سردار میرفیضی از شهروندان خواست در هنگام خرید و فروش املاک از مراکز معتبر و رسمی اقدام به استعلام کرده و همواره در معاملات ملکی مراقب افراد شیاد و کلاهبردار باشند.