کشف انبار مواد خوراکی و شوینده فاسد در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف 800 میلیون ریالی کاللاهای فاسد تاریخ مصرف گذشته از یک انبار مواد غذایی در این شهرستان خبر داد. به گزارش حرف به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “عبدالله منتظری” در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پي کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد غذایی و […]

21

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف 800 میلیون ریالی کاللاهای فاسد تاریخ مصرف گذشته از یک انبار مواد غذایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حرف به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “عبدالله منتظری” در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پي کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد غذایی و شوینده تاریخ گذشته توسط فردی در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، افزود: در اجرای این ماموریت ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند .

سرهنگ منتظری، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران انتظامی این فرماندهی به همراه ماموران اداره بهداشت و اداره صنعت و معدن به محل نگهداری کالا توسط متهم عزیمت کردند.

وی،خاطرنشان کرد: در بازدید به عمل آمده از محل نگهداری کالا توسط متهم هزارو 43 قلم مواد غذایی و شوینده تاریخ مصرف گذشته که متهم با دستکاری در تاریخ انقضاء ثبت شده روی کالاها آن را روانه بازار می کرد، کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس ارزش ریالی اموال مکشوفه را بالغ بر 800 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: پس از جمع آوری و تحویل اموال کشف شده به اداره بهداشت شهرستان محل مورد نظر پلمب شد .

وی در خاتمه با اشاره به این که متصدی این واحد انباری پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده هنگام خرید مایحتاج پروتئینی و مواد غذایی به تاریخ انقضاء مصرف و میزان سلامت آن توجه کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 و یا مراجع ذیصلاح اطلاع دهند .