کبد مهدی قائدی جراحی شد

هافبک بوشهری تیم استقلال تهران در یک سانحه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستانی در بوشهر شد. مهدی قائدی که برای پیگیری کارهای دانشگاهش به بوشهر سفر کرده بود،  پس از اتمام دیدار دو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و اوکراین از سری تورنمنت بین‌المللی جام پرشین‌کاپ در ورزشگاه ساحلی دهکده گردشگری  بوشهر و در حال […]

هافبک بوشهری تیم استقلال تهران در یک سانحه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستانی در بوشهر شد.

مهدی قائدی که برای پیگیری کارهای دانشگاهش به بوشهر سفر کرده بود،  پس از اتمام دیدار دو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و اوکراین از سری تورنمنت بین‌المللی جام پرشین‌کاپ در ورزشگاه ساحلی دهکده گردشگری  بوشهر و در حال برگشت به منزل، دچار سانحه رانندگی شده است. گفته می‌شود وی به دلیل خونریزی شدید از ناحیه شکم به اتاق عمل بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر منتقل شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

در این سانحه رانندگی سه نفر دیگر از سرنشینان خودرو وی نیز دچار جراحت‌ شدند که دو نفر به شکل سطحی آسیب دیده و از بیمارستان مرخص شده‌اند و یک نفر دیگر نیز در ای سی یو بیمارستان بستری شده است.

مهدی قائدی برای ترمیم پارگی کبد به اطاق عمل منتقل و با حضور تیمی از متخصصان جراحی این بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت.یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت:  در این سانحه رانندگی به کبد وی آسیب رسیده بود که برای ترمیم پارگی کبد به اتاق عمل منتقل و با حضور تیمی از متخصصان جراحی این بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت.