چالوسی ها بیش از 100میلیون تومان صدقه دادند

چالوس-خبرنگار حرف:مردم نیکوکار چالوس در سه ماهه نخست امسال 184میلیون تومان در قالب صدقه به نیازمندان کمک کرده‌اند.رئیس کمیته امداد چالوس گزارشی از میزان پرداخت صدقه توسط چالوسی ها در سال جاری ارائه داد. محمد قمی،رئیس کمیته امداد چالوس با تقدیر از کمک‌های مادی و معنوی مردم این شهرستان به نیازمندان گفت: در حال حاضر […]

5

چالوس-خبرنگار حرف:مردم نیکوکار چالوس در سه ماهه نخست امسال 184میلیون تومان در قالب صدقه به نیازمندان کمک کرده‌اند.رئیس کمیته امداد چالوس گزارشی از میزان پرداخت صدقه توسط چالوسی ها در سال جاری ارائه داد.

محمد قمی،رئیس کمیته امداد چالوس با تقدیر از کمک‌های مادی و معنوی مردم این شهرستان به نیازمندان گفت: در حال حاضر 17هزار و 58صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح شهرستان نصب و توزیع‌شده است.

وی افزودطی سه ماهه نخست سال جاری 184میلیون تومان صدقه، توسط مردم نوعدوست چالوس مساعدت و صدقه جمع‌آوری‌شده در بخش‌های درمانی ، معیشتی ، مسکن ، آموزش و … برای نیازمندان هزینه شده است.رئیس کمیته امداد چالوس با تأکید بر اینکه هدف کمیته امداد ارائه خدمات بیشتر به محرومان است، افزود: با مشارکت خیران می‌توان در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان گام هتی موثری برداشت.قمی گفت:دو هزار و 590 خانوار در چالوس تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.