پوشش رایگان هزینه‌های تشخیص، بستری و درمان کرونا در بیمه کارآفرین

مدیر شعبه چالوس بیمه کارآفرین در گفتگو با روزنامه حرف، دقایقی از وضعیت بیمه کشور، مزایا و چالش‌های این صنعت و الزام رویکرد مردم به بیمه‌دار بودن سخن گفت. سعید اصغری در ابتدا، شناخت مردم از رشته های متنوع بیمه را بسیار ناچیز عنوان کرد و این مسئله را در غرب مازندران دارای نمود بیشتری […]


مدیر شعبه چالوس بیمه کارآفرین در گفتگو با روزنامه حرف، دقایقی از وضعیت بیمه کشور، مزایا و چالش‌های این صنعت و الزام رویکرد مردم به بیمه‌دار بودن سخن گفت.

سعید اصغری در ابتدا، شناخت مردم از رشته های متنوع بیمه را بسیار ناچیز عنوان کرد و این مسئله را در غرب مازندران دارای نمود بیشتری خواند و گفت: متاسفانه شناخت و آگاهی مردم از بیمه و الزام داشتن آن بسیار پایین است.

وی ادامه داد: این کوتاهی در درجه اول ناشی از کم‌کاری عاملان بیمه و در درجه بعد عدم فرهنگ سازی لازم در رسانه‌ها و صدا و سیما بوده که موجب ضعف در معرفی و شناسایی بیمه‌ها به خصوص بیمه‌های عمر و درمانی شده است.

اصغری برخی از این کم توجهی ها را نیز از جانب خانواده‌ها و ناشی از افزایش نرخ تورم و بیکاری، فضای ملتهب کرونایی و حباب‌های قیمتی دانست و گفت: این مسائل باعث شده توجه مردم از چتر حمایتی بیمه منحرف شود، در صورتی که بیمه در این شرایط بیشتر مورد نیازشان است و به کمک آنها خواهد آمد.

اصغری خاطرنشان کرد: بیمه کارآفرین همانطور که برای اولین بار بیمه عمر مختلط را در سبد فروش بیمه کشور وارد کرد و برای اولین بار پوشش امراض بیمه های عمر را با ۲۱ آیتم بیماری ارائه کرد، هم اکنون نیز جزء اولین شرکت های بیمه‌ای بوده که پوشش کرونا را به بیمه گذاران عمر این شرکت رایگان هدیه نموده است.

وی در ادامه افزود: این پوشش شامل هزینه‌های تشخیص، بستری و درمان کروناست که در حال حاضر تا ۳۱ شهریور اعتبار داشته و در صورت ادامه‌دار شدن شیوع کرونا، تمدید خوهد شد.

وی در ادامه از بیمه درمان خانواده در بیمه کارآفرین یاد و تصریح کرد: این بیمه شامل تمام هزینه‌های درمانی اعم از کلینیکی، پاراکلینیکی، تشخیص، بستری، جراحی، زایمان، دندانپزشکی و… می‌شود که به صورت غیر گروهی قابل خریداری است.

اصغری همچنین اذعان داشت: مزیت بیمه درمان خانواده کارآفرین در مقایسه با اغلب شرکتهای دیگر این است که اصلا نیازی به داشتن بیمه‌گر پایه نیست و هر فردی حتی یک سرپرست خانوار که منبع درآمد مشخصی ندارد نیز میتواند آن را برای خانواده خریداری کرده و چون 9 طرح متنوع در این بیمه در نظر گرفته شده هر قشری به تناسب نیاز و توانایی مالی توان خرید آن را دارد.
مدیر شعبه چالوس بیمه کارآفرین در خاتمه گفت: در خصوص اشتغالزایی و کارآفرینی نیز بیمه کارآفرین که از بدو تاسیس با نگرش مدیران به همین نام تاسیس شد تا کنون به آرمان های خود جامع عمل پوشانیده و از طریق جذب نماینده و گسترش شبکه فروش بدون محدودیت جغرافیایی در سراسر کشور این امر محقق شده است.
وی در همین رابطه اظهار داشت: مدیریت محترم عامل جناب آقای حیدری و معاونت محترم توسعه بازار و شبکه فروش جناب آقای حجتی نیز در این زمینه، دست مدیران شعب را باز گذاشته تا فضای مناسبی برای اشتغالزایی و کسب درآمد به ویژه برای قشر جوان و جویای کار فراهم آید.
اصغری در انتها نیز از جناب آقای طالب زاده مدیریت محترم استان بابت نگاه معطوف و توجه به غرب استان و شعبه چالوس تشکر ویژه داشت.