پرهام به خانه بازگشت

مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: 40 درصد از طلب بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم و امیدواریم آرزوی هواداران را برآورده کنیم و تیم به لیگ برتر صعود کند تا همه مزد تلاش خود را دریافت کنند. مهدی پرهام در حاشیه تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت‌و‌گویی، با بیان اینکه من دوباره به عشق مردم و […]

مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: 40 درصد از طلب بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم و امیدواریم آرزوی هواداران را برآورده کنیم و تیم به لیگ برتر صعود کند تا همه مزد تلاش خود را دریافت کنند.

مهدی پرهام در حاشیه تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت‌و‌گویی، با بیان اینکه من دوباره به عشق مردم و هواداران برگشتم، اظهار کرد: تیم فوتبال نساجی مازندران قدیمی و ریشه‌دار است و تصمیم گرفتم به تیم برگردم و مشکلاتش را پیگیری کنم.وی افزود: در این مدت بداخلاقی‌ها و بی‌مهری‌های زیادی دیدم و به این معتقدم اگر برای کمک کاری نمی‌توانیم انجام دهیم، لااقل به هم احترام بگذاریم حمایت کنیم.

مالک باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: در ادامه کار با آقایان صنیعی (حامی مالی جدید) و امیر قلعه‌نویی همکاری بیشتری خواهم داشت و به من کمک خواهند کرد.پرهام با بیان اینکه امیر قلعه‌نویی مشاور عالی بنده در باشگاه نساجی برای این تیم زحمت بسیار کشیده است، اظهار کرد: وی هم مانند من و همه هواداران علاقه‌مند است که تیم فوتبال نساجی به لیگ برتر صعود کند. مالک باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه تا پایان این فصل در خدمت باشگاه خواهم بود و برای سال آینده هم برنامه‌ریزی خواهیم کرد، تصریح کرد: مسؤولان قول همکاری دادند و از آنها خواستم که پای کار بیایند و به نساجی کمک کنند چراکه تمام هزینه‌ای که برای تیم کردم با هدف شادی دل هواداران بود و معتقدم خداوند اجرش را خواهد داد. وی در ادامه به جمع بازیکنان حاضر در تمرین رفت و اظهار کرد: واقعاً از شما تشکر می‌کنم که از اول فصل، بدون هیچ مبلغ دریافتی بازی کردید و همین‌که توانستید با این همه مشکلات، تیم را در رده چهارم جدول نگه دارید کار مهم و بزرگی است.پرهام در پایان با بیان اینکه برای ادامه کار باید اهداف را مشخص کنیم و برای رسیدن به آن بکوشیم تا به نتیجه برسیم، گفت: تا آخر فصل کل مبلغ قرارداد، پرداخت شده و بعد از هر برد پاداش داده می‌شود و لباس‌های جدید طراحی می‌کنیم. به گزارش مازند اسپرت؛  مهدی پرهام، مالک باشگاه نساجی که 8 سال مالکیت باشگاه را در اختیار داشت بعد از فراز و نشیب‌های فراوان دوباره به تیم بازگشت و با پرداخت یک میلیارد تومان به بازیکنان این تیم، نور امید را دل‌های هواداران روشن کرد.

* بازگشت پرهام نساجی را از التهاب خارج کرد

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: همه مسؤولان دغدغه خدمت به مردم را دارند و برای حل مشکل نساجی تلاش کردند و با بازگشت دوباره پرهام تیم نساجی از التهاب خود خارج شد. حبیب حسین‌زادگان با بیان اینکه همه مسؤولان دغدغه خدمت به مردم را دارند و برای حل مشکل نساجی تلاش کردند، اظهار کرد:  ربیع فلاح استاندار مازندران، بر حل مشکلات باشگاه نساجی تأکید و سفارش فراوان داشت و از ما خواست تا آن را در اولویت کاری دستگاه ورزش قرار دهیم و به توصیه وی، مجدداً از پرهام که امتحان خود را پس داده بود تقاضا کردیم که به تیم برگردد.وی تصریح کرد: اگر رضایت سرمایه‌گذار در حوزه ورزش که تقریباً توجیه اقتصادی هم ندارد جلب شود، تعداد آنان زیاد خواهد شد و امیدوار می‌شوند که در استان بمانند و اگر غیر این باشد تضمینی برای بودن‌شان نیست.مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه موانعی که بر سر راه واگذاری زمین ماهفروجک وجود دارد که در کمیسیون اضطراری حل می‌کنیم، افزود: پرهام باید کسی را مأمور کند تا این مسائل را هرچه زودتر پیگیری کند.

*رسول خطیبی سرمربی نساجی می‌شود؟

مسئولان باشگاه نساجی قائمشهر در اولین اقدام، چند روز پیش استعفای سرمربی سابق خود را پذیرفتند و به زودی جانشین وی را معرفی می کنند، حال، به عنوان سرمربی جدید نساجی از رسول خطیبی نام برده می شود و به احتمال بالا وی از چند روز آینده کار خود را در این تیم آغاز می کند تا بتواند با صعود به لیگ برتر برای دومین سال پیاپی دو تیم را راهی سطح اول فوتبال ایران کند.

* هنوز تصمیم نگرفته ام

سرمربی سابق ماشین‌سازی گفت:‌برای مربیگری در نساجی مازندران و تیم‌های دیگر تصمیمی نگرفته‌ام.رسول خطیبی در خصوص موضوع حضورش در نساجی قائمشهر اظهار داشت: من از این تیم و دو سه تیم دیگر در لیگ دسته اول پیشنهاد دارم اما واقعیت این است که هنز تصمیمی نگرفتم.من برای انتخاب تیم عجله ای ندارم و اگر هم قرار باشد تیمی را انتخاب کنم، آن تیم حتما باید شرایط صعود به لیگ برتر را داشته باشد.من دوست ندارم با عجله تصمیم بگیرم.وی در پاسخ به این پرسش که آیا مذاکره اش با نساجی جدی است گفت: تمام پیشنهادهای من جدی و غیر جدی است.جدی از این بابت که با من به صورت جدی صحبت کردند اما خودم هنوز تصمیمی نگرفتم.باید شرایط را بررسی کنم و عجله ای هم ندارم.

*خشم هواداران نساجی

شایعه مربیگری رسول خطیبی در این تیم صدای هواداران قائمشهری را در آورده است.هواداران نساجی معتقدند خطیبی زمانی که هدایت گسترش‌فولاد را در لیگ دسته اول برعهده داشت، بارها علیه نساجی جوسازی کرد و درگیری‌های فیزیکی او در پایان فصل گذشته هنوز در یادها باقی مانده است. مورد اعتراضی دیگر هواداران این است که چطور مربی‌ که با آن هزینه میلیاردی در لیگ‌برتر موفق به کسب نتیجه نشد، در این تیم پر فراز و نشیب می‌تواند نتیجه بگیرد؟

هواداران این تیم محبوب شمالی در واکنش به شایعه مربیگری خطیبی در قائمشهر به شدت خشمگین شدند و قصد دارند با تجمع در تمرینات این تیم، مانع از حضور خطیبی در این تیم ریشه‌دار شوند.