هیئات مذهبی مرکز و کانون فعالیت های دینی و اسلامی هستند

مجید حسین زادگان در دیدار با هیئات مذهبی مازندران اعزامی به مشهد مقدس گفت ؛ امروز نقش هیئات مذهبی در کشور نقش بی بدیلی است و مروج فرهنگ دینی و اسلامی هیئات مذهبی هستند . به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران ، مجید حسین زادگان در اولین روز […]

97-08-c07-890
مجید حسین زادگان در دیدار با هیئات مذهبی مازندران اعزامی به مشهد مقدس گفت ؛ امروز نقش هیئات مذهبی در کشور نقش بی بدیلی است و مروج فرهنگ دینی و اسلامی هیئات مذهبی هستند .
به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران ، مجید حسین زادگان در اولین روز از سرکشی و بازدید از هیئات مذهبی مازندران به مشهد مقدس ضمن عرض تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)و شهادت جانسور امام حسن مجتبی (ع) ، اظهار داشت : هیئات مذهبی مرکز و کانون فعالیت های دینی و اسلامی هستند و تقویت فعالیت های فرهنگی در هیئات مذهبی تقویت اسلام و ارزش های اسلامی است .
ی در این دیدار ضمن تقدیر از اداره کل تبلیغات اسلامی و مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افزود : توجه مردم مازندران به احیا و پاسداشت شعائر دینی از همان ابتدای پذیرش دین اسلام به همراه مذهب تشیع در تاریخ به ثبت رسیده است.
مجید حسین زادگان به حضور باشکوه و رشد قابل توجه سفر اربعین مازنی ها اشاره کرد و خاطر نشان ساخت : با اینکه امسال مشکلات مالی و اقتصادی و نواقصی هم در مسیر این حماسه عظیم ملی وجود داشت ، رشد حضور مازندرانی ها در ایام اربعین نسبت به سال قبل قابل ت جه است و این نشان از علاقه مردم به باورها و اعتقادات دینی این خطه است.
سرپرست استانداری مازندران ادامه داد ، جریان امام حسین آنقدر وسعت دارد که نه فقط شیعه بلکه جهان را مجدوب خود کرده است .
وی افزود ، نباید جریان امام حسین ع را به جناح و یا جریان خاصی اختصاص دهیم وسعت دریای حسینی وسعتش بی نهایت است و باید از این ظرفیت عظیم در جهت رشد و شکوفایی در سایه وحدت و همدلی بهره برد .
وی آمریکا را محور خودخواهی و استکبار جهانی عنوان کرد و تاکید کرد ، امروز سران اروپا نیز با آمریکا در تضاد هستند و دستوراتش را نمی پذیرند ولی ایران اسلامی با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و حرکت هوشمندانه مسئولین و مردم به سمت قله های پیشرف در حرکت است.
حسین زادگان در ادامه به برخی از ضعفهای کشور اشاره کرد و بیان داشت ، کسی منکر نقاط ضعف و سو مدیریت در برخی لز بخشهای کشور نیست ولی نباید در این مسئله زیاده روی کنیم و در اثر غفلت در نقشه دشمنان قرار بگیریم.
در این سرکشی ها حجت الاسلام ناصرشکریان امیری مدیرکل تبلیغات اسلامی ،احمدمظفری مدیرکل روابط عمومی مازندران حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان ، محمودی رییس شورای هیُات مذهبی استان ، محسن زاده رییس کانون مداحان استان و رضایی فرماندار ساری ، صادق نیا مسُول تشکلهای دینی استان نیز حضور داشتند.