هنوز به صعود امیدواریم

سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تصمیم دارم ایمان و باور را در نساجی زنده کنم و با وجود اینکه شاید خیلی‌ها صعود نساجی را به لیگ برتر غیر ممکن بدانند ولی هنوز روی کاغذ شانس داریم و امیدواریم. بالاخره بعد از کش و قوس‌های فراوان جواد نکونام به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی […]

2

سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تصمیم دارم ایمان و باور را در نساجی زنده کنم و با وجود اینکه شاید خیلی‌ها صعود نساجی را به لیگ برتر غیر ممکن بدانند ولی هنوز روی کاغذ شانس داریم و امیدواریم.

بالاخره بعد از کش و قوس‌های فراوان جواد نکونام به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران معرفی شد و با این باشگاه قرارداد بست.

سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از ظهر امروز در حاشیه معارفه خود با بیان اینکه در فوتبال حرفه‌ای آموختم که عمل کردن بهتر از هزار وعده بیهوده است، اظهار کرد: من و دستیارانم همه تلاش خود برای بازگرداندن موفقیت به باشگاه نساجی خواهیم کرد.

جواد نکونام افزود: تصمیم دارم  ایمان و باور را در  نساجی زنده کنم و باوجود اینکه شاید خیلی‌ها صعود نساجی را به لیگ برتر غیر ممکن بدانند ولی هنوز روی کاغذ شانس داریم و امیدواریم.

وی تصریح کرد: بازیکنان نساجی باید خودشان را برای ۹ هفته جنگ تمام عیار آماده کنند تا به هدف خود برسیم البته قابل ذکر است که شرایط به گونه‌ای رقم خورده که سرنوشت نساجی دیگر دست خودمان نیست ولی ما بازی به بازی پیش رفته و با انگیزه فراوان مقابل حریفان بازی می‌کنیم.

سرمربی جدید نساجی مازندران  با بیان اینکه تصمیم داشتم تا پایان فصل استراحت کنم ولی وقتی پیشنهاد نساجی مازندران رسید نتوانستم جواب رد بدهم، اظهار کرد: خوشحالم که در پرطرفدارترین تیم دسته یک و یکی از پرطرفدارترین و پرشورترین تیم‌های ایران مشغول فعالیت هستم.

وی ادامه داد: هواداران نساجی ستاره آن هستند و  قطعاً با این طرفداران عاشق و دوست داشتنی از هر حریفی در خانه یک گل جلو هستیم.

نکونام در پایان با بیان اینکه برای دیدن تک تک هواداران در ورزشگاه وطنی لحظه شماری می‌کنم، گفت: از همه آنها  تقاضا دارم که در هفته‌های باقیمانده هم از تیم نساجی جانانه حمایت کنند تا در مسیر موفقیت گام برداریم.