هنوز اعتبارات خسارات سیل سال ۹۰ تخصیص نیافته است

رئیس شورای کلاردشت گفت: به رغم گذشت هفت سال هنوز بودجه جبران خسارت سیل سال ۹۰ این شهرستان تخصیص نیافته است. به گزارش حرف، سید اصغر نوراشرف الدین در حاشیه جلسه شورای اداری در گفتگو با مهر خواستار تخصیص بودجه برای جبران خسارت سال ۹۰ در شهرستان شد و افزود: کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان […]

8
رئیس شورای کلاردشت گفت: به رغم گذشت هفت سال هنوز بودجه جبران خسارت سیل سال ۹۰ این شهرستان تخصیص نیافته است.
به گزارش حرف، سید اصغر نوراشرف الدین در حاشیه جلسه شورای اداری در گفتگو با مهر خواستار تخصیص بودجه برای جبران خسارت سال ۹۰ در شهرستان شد و افزود: کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تاکنون تخصیص داده شد درحالی که بیش از ۲۵ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.وی خواهان تسریع در اجرای پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهرستان شد و افزود:با به سرانجام رسیدن آن، این پروژه می تواند درجهت برگزاری همایش و سمینارهای کشوری به عنوان یک پروژه ملی دیده شود به همین جهت لازم است تا بودجه آن نیز به طور ویژه و در سطح ملی دیده شود.
وی افزود: کلاردشت به دلیل جاذبه های طبیعی و هوای مطبوع مورد توجه گردشگران است و سالانه میزبان هزاران مسافر از سراسر جهان و کشور است اما در بحث سرانه و بودجه کلاردشت با جمعیت ثابت خود دیده می شود که جوابگو نیازها نیست، به همین دلیل یکی از تقاضاهای به حق ما افزایش بودجه و سرانه تخصیص یافته به شهرستان است.
نوراشرف الدین افزود: طی یکسال گذشته پروژه های بزرگی در قالب طرح های گردشگری توسط شهرداری و شورای شهر در حال اجراست و یقینا با محقق شدن آن می توان تحول چشمگیری در منطقه به وجود آورد.
رئیس شورای شهر کلاردشت گفت: با توجه به اینکه از سراسر کشور کلاردشت را به عنوان یک منطقه گردشگری دیده و مقصد مسافرت خیل عظیمی از هموطنان است و باید این منطقه را از منظر ملی دید و اعتبار ویژه برای آن درنظر گرفت.