هزینه ۲۳۵ میلیارد ریالی برای طرح‌های آب‌رسانی مسکن مهر در مازندران

معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب شهری مازندران با اشاره به بازدید نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در طرح ملی مسکن مهر از پروژه‌های آب و فاضلاب مازندران گفت: برای اجرای این طرح‌ها در این مجتمع‌ها درمجموع ۲۳۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد. پرویز یزدان پناه در این بازدیدها اظهار داشت: در راستای خدمت‌رسانی مطلوب […]

معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب شهری مازندران با اشاره به بازدید نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در طرح ملی مسکن مهر از پروژه‌های آب و فاضلاب مازندران گفت: برای اجرای این طرح‌ها در این مجتمع‌ها درمجموع ۲۳۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد. پرویز یزدان پناه در این بازدیدها اظهار داشت: در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به ساکنان مسکن مهر، برای ۴۴ مجتمع مسکن مهر طرح آب‌رسانی اجرا و برای ۴ مجتمع مسکن مهر شامل سا رویه( میارکلا) ساری، امام خمینی (ره) بهشهر، گنج یاب نور و جویبار تأسیسات جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب احداث شد.

وی بابیان اینکه مجموع اعتبارات هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها ۲۳۵ میلیارد ریال بوده است، افزود: تاکنون در بخش آب‌رسانی مسکن مهر ۵۴هزار و ۶۰۰متر شبکه توزیع، ۳۶ هزار و ۷۸۱ متر خط انتقال، حفر  و تجهیز ۵ حلقه چاه با آبدهی ۲۲۵ لیتر در ثانیه ، ۳ باب مخزن زمینی به ظرفیت ۲۴۰۰ مترمکعب و یک باب مخزن هوایی به ظرفیت ۳۰۰ مترمکعب برای ۱۵هزار و ۳۳۲ واحد مسکونی بااعتباری بالغ‌بر ۱۸۰ میلیارد ریال  احداث شد.

یزدان پناه ادامه داد:  احداث تصفیه‌خانه در قالب ۳ پکیج به ظرفیت ۵۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز در شهرهای ساری، بهشهر و نور ، اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب به طول ۶هزار و ۴۴۷ متر ، احداث ۴ باب ایستگاه پمپاژ برای ۱۲۰۰ واحد مسکونی بااعتبار۵۵ میلیارد ریال از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده درراستای اجرای طرح جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب در مسکن مهر مازندران بوده است.

معاون مهندسی و توسعه آبفاشهری مازندران، با اشاره به بازدید مهندس امیرکمالی نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو از مسکن مهر  شهید عباسپور نکا، امام خمینی(ره) بهشهر و سارویه( میارکلا) ساری ، گفت: در این بازدیدها  مقرر شد اقدامات لازم برای  تکمیل طرح آب‌رسانی مسکن مهر سارویه ساری و شهید عباس پور نکا و نیز اجرای طرح‌های فاضلاب در مسکن مهر سارویه ساری ، امام خمینی(ره) بهشهر، مهردشت بابل، گنج یاب نور و نیرنگ نوشهر انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تأمین اعتبار در سایر شهرهای استان نیز  اجرای طرح‌های جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب در دستور کار شرکت خواهد گرفت.