نامگذاری اولین میدان شهری مازندران به نام “دماوند”

شهردار امامزاده عبدالله آمل از نامگذاری اولین میدان شهری مازندران به نام دماوند خبرداد. به گزارش حرف آنلاین، جواد صلواتی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در راستای توجه به داشته ها و مواهب طبیعی مازندران، در کمیته نامگذاری شهرستان، نخستین میدان شهری مازندران به نام دماوند نامگذاری می شود، تصریح […]

photo_2018-05-17_13-37-361111

شهردار امامزاده عبدالله آمل از نامگذاری اولین میدان شهری مازندران به نام دماوند خبرداد.

به گزارش حرف آنلاین، جواد صلواتی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در راستای توجه به داشته ها و مواهب طبیعی مازندران، در کمیته نامگذاری شهرستان، نخستین میدان شهری مازندران به نام دماوند نامگذاری می شود، تصریح کرد: این نامگذاری از آنجا صورت می گیرد بتوانیم مواهب طبیعی و استعدادهای منطقه را به مردم و گردشگران نشان داده داده و برای نگه داری آن زمینه سازی کنیم.

وی درباره های برنامه های شهرداری برای توسعه شهر امامزاده عبدالله عنوان کرد: تلاش می کنیم شهر امامزاده عبدالله را با توجه به استعدادهای آن در حوزه ورزشی، حمایت کرده و زمین های ورزشی بیشتری در آن احداث کنیم. توسعه و ایجاد المان های شهری نیز از دیگر برنامه های این شهرداری است که می تواند به زیبایی شهر کمک کند.

صلواتی با بیان اینکه راه اندازی پارک های کاسمده، اسپند و پارک جنب شهرداری از برنامه های در دست اجرای این شهرداری است، گفت: پارک جنب شهرداری یک پارک کاملا چوبی بوده و برای نخستین بار احداث می شود.

وی از اجرای طرح توسعه امامزاده مظفر(ع) شهر امامزاده عبدالله خبر داد و گفت:  فاصله بین این امامزاده و امامزاده عبدالله(ع) را طرح بین الحرمین نامگذاری کردیم و امیدواریم بتوانیم در این حوزه یک طرح مذهبی ایجادکنیم.

صلواتی تصریح کرد: تلاش می کنیم طرح های توسعه شهری کمترین آسیب را به زمین های کشاورزی وارد کرده و در این زمینه فرهنگ سازی برای حفظ اراضی نیز صورت می گیرد.

وی از انجام مذاکرات با شهرداری آمل درباره آرامستان و نیز پارک هلومسر خبرداد و گفت: طبق توافق ها در سال 97 آرامستان باید به شهر امامزاده عبدالله برگردد و در این زمینه نیز اقدامات صورت گرفته است همچنین تلاش می کنیم پارک هلومسر در این حوزه استحفاظی برای اجرای طرح هیا بوم شناسی و مردم شناسی به امامزاده عبدالله واگذار شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام 5 شهردار شهرستان آمل، به آبادانی و پیشرفت شهرستان فکر می کنیم و این شهرستان را یک منطقه دیده و برای آبادانی آن تلاش می کنیم، عنوان کرد: این منطقه از استعدادهای ویژه ای برخوردار است و می تواند برای آبادانی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

شهردار امامزاده عبدالله(ع) با اعلام اینکه منطقه جنگلی آلشرود در شمال کشور بی نظیر است و طرح تبدیل آن به پارک جنگلی در صورت مساعدت مسئولان انجام می شود، گفت: این منطقه دارای جاذبه بی نظیر گردشگری است، تلاش می کنیم این منطقه به نخستین پارک تفریحی بدون زباله استان مازندران تبدیل شود، به این صورت که به ازای هر کیسه زباله 5 هزار تومان وجه به گردشگران به عنوان مشوق پرداخت می کنیم تا زباله ها را در جنگل رهاسازی نکنند.

وی از تامین هتلینگ شهر امامزاده عبدالله نیز خبرداد و افزود: با سازمان شهرداریهای کشور در این زمینه مذاکره شده و امیدواریم بتوانیم ظرفیتی مناسب برای اقامت گردشگران ایجاد کنیم همچنین راه اندازی پارک موزه روستایی را نیز در این منطقه در دست اجرا داریم.

صلواتی از تلاش های نماینده شهرستان آمل برای رسیدگی به وضعیت این شهر جدیدالتاسیس قدردانی کرد و گفت: نماینده و فرماندار شهرستان بارها جلسات اختصاصی برای رسیدگی به مشکلات شهر تدارک دیده اند که جای دارد دراین زمینه قدردان باشیم.