مشکلی در تامین کالاهای عمومی نیست/ رسیدگی به تخلفات بازار خارج از نوبت

مدیرکل صمت مازندران با بیان اینکه در حال حاضر وفور کالایی داریم، بیان کرد: 95 درصد حمل کالا توسط خودروهای گازوئیل سوز انجام می‌شود و تغییری از این بابت در قیمت کالایی نداریم. مدیرکل صمت مازندران با بیان اینکه در حال حاضر وفور کالایی داریم، بیان کرد: 95 درصد حمل کالا توسط خودروهای گازوئیل سوز […]

مدیرکل صمت مازندران با بیان اینکه در حال حاضر وفور کالایی داریم، بیان کرد: 95 درصد حمل کالا توسط خودروهای گازوئیل سوز انجام می‌شود و تغییری از این بابت در قیمت کالایی نداریم.

مدیرکل صمت مازندران با بیان اینکه در حال حاضر وفور کالایی داریم، بیان کرد: 95 درصد حمل کالا توسط خودروهای گازوئیل سوز انجام می‌شود و تغییری از این بابت در قیمت کالایی نداریم.

وی اضافه کرد: حضور ما در بازار زمینه جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی را فراهم می‌کند در این مدت تغییری در قیمت کالاها نداشتیم اما اگر تخلفی صورت گیرد با تعزیرات استان هماهنگی‌ لازم برای صدور حکم برای متخلفان انجام شده است.

قوانلو در پاسخ به این سئوال که تعداد بازرسان  متناسب با تعداد واحدهای صنفی استان نیست این کمبودها را چه طور جبران می‌کنید؟، پاسخ داد: این موضوع را بنده هم قبول دارم، کل تعداد بازرسان ما با اصناف و افتخاری به 500 نفر نمی‌رسد، مردم بهترین کمک کار ما هستند، سامانه‌های ما به صورت شبانه‌روزی فعال است، ادارات شهرستان پاسخگو هستند و تخلفات موردی را هم پیگیری می‌کنیم، مردم ارتباط با سامانه 124 را مدنظر داشته باشند.

وی در واکنش به برخی گلایه‌های مردمی در ارتباط با تاخیر در رسیدگی‌ها پس از اطلاع‌رسانی به سامانه 124، پاسخ داد: مردم پس از ارتباط با این سامانه شماره پیگیری دریافت می‌کنند و قطع به یقین در طرح تشدید به سرعت پاسخ بدهیم.

مدیرکل صمت مازندران ادامه داد: غیر از این سامانه مردم با اطلاع‌رسانی مستقیم می‌توانند موارد را گزارش و بازخوردهای مناسب را دریافت کنند.

وی رسیدگی به پرونده تخلفات در حوزه گرانی بی‌مورد را خارج از نوبت اعلام کرد و گفت: قاضی کشیک نیز برای این پرونده‌ها حضور دارد و با متخلفان برخورد خواهد شد./فارس