مشارکت مردم ودهیاری وشوراها جهت تسریع در اجرای پروژها

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامي شهرستان سوادکوه شمالی از برگزاری جلسه بررسی مشکلات روستا های بخش نارنجستان این شهرستان با حضورفرماندار، بخشدار ،مدیران شهرستانی ، شوراها و دهیاران روستاهای بخش مذکور خبرداد. به گزارش حرف، فرشید قلی زاده درخصوص این جلسه گفت : جلسه ای با حضور با حضورفرماندار، بخشدار وچند تن از مدیران شهرستانی، […]

34043
سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامي شهرستان سوادکوه شمالی از برگزاری جلسه بررسی مشکلات روستا های بخش نارنجستان این شهرستان با حضورفرماندار، بخشدار ،مدیران شهرستانی ، شوراها و دهیاران روستاهای بخش مذکور خبرداد.
به گزارش حرف، فرشید قلی زاده درخصوص این جلسه گفت : جلسه ای با حضور با حضورفرماندار، بخشدار وچند تن از مدیران شهرستانی، شوراها و دهیاران در خصوص بررسی وضعیت ومشکلات روستاهای بخش نارنجستان شهرستان سوادکوه شمالی در حوزه های مختلف برگزار گردید که فعالیتهای بنیاد مسکن در بخشهای مختلف از سوی سرپرست بنیاد مسکن این شهرستان تشریح و مواردی در خصوص بازنگری طرح و همچنین اجرای طرح هادی مطرح و مورد بررسی قرارگرفت .
وی ضمن ارائه گزارشی از فعالیتها و عملکرد این بنیاد، اظهارداشت: همکاری ومساعدت دستگاه های اجرایی ذیربط در روستاها وهمچنین مشارکت مردم ودهیاری وشوراها جهت تسریع در اجرای پروژها ضروری بوده و پیشرفت فعالیتهای عمرانی در روستاها را به همراه دارد.