مسابقات دارت جام فجر درشهرداری آمل برگزار شد

به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران مسابقات دارت جام فجر بخش آقایان و بانوان با حضور چشمگیر پرسنل شورای اسلامی شهر، شهرداری آمل و سازمان های وابسته در سالن سرای مهر برگزار شد. به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری آمل ، این دوره ازمسابقات 90 نفر شرکت کننده داشت که در بخش بانوان […]

به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران مسابقات دارت جام فجر بخش آقایان و بانوان با حضور چشمگیر پرسنل شورای اسلامی شهر، شهرداری آمل و سازمان های وابسته در سالن سرای مهر برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری آمل ، این دوره ازمسابقات 90 نفر شرکت کننده داشت که در بخش بانوان به 10 نفر و در بخش آقایان به 8 نفر جایزه مبلغ نقدی تعلق گرفت.

در بخش بانوان به ترتیب خانم ها فاطمه حمیدی از منطقه یک ، فاطمه حمیدی از منطقه دو و سیده عاطفه بابایی از سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی مقام اول تا سوم به همراه لوح قهرمانی و مبلغ نقدی را کسب کردند.

در بخش آقایان نیز به ترتیب آقایان محمد سعیدی، مصطفی عموزاده اندواری و حسین ریحانی هر سه از شهرداری آمل مقام اول تا سوم به همراه لوح قهرمانی و مبلغ نقدی را کسب کردند.