مرگ کودک قائم شهری؛ از شایعات تا واقعیتها

خبر مرگ دختربچه قائم شهری عصر روز پنج شنبه 12مهرماه به سرعت در فضای مجازی پیچید، به فاصله چند ساعت از مرگ کودک، کانال های تلگرانی مملو از خبر مرگ این دختربچه بود. به گزارش حرف آنلاین، نخستین واکنش به مرگ دختربچه قائم شهری را مدیرکل پزشکی قانونی انجام داده است اما برخی منابع خبری […]

photo_2018-10-05_13-52-26

خبر مرگ دختربچه قائم شهری عصر روز پنج شنبه 12مهرماه به سرعت در فضای مجازی پیچید، به فاصله چند ساعت از مرگ کودک، کانال های تلگرانی مملو از خبر مرگ این دختربچه بود.

به گزارش حرف آنلاین، نخستین واکنش به مرگ دختربچه قائم شهری را مدیرکل پزشکی قانونی انجام داده است اما برخی منابع خبری از ورود دادستانی به این مقوله نیز خبر می دهد.

عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در گفتگو با خبرنگاران با تایید خبری مبنی بر قتل کودک قائمشهری در فضای مجازی، گفته: خبر مرگ دختر ۴ ساله در این شهرستان بر اثر ضرب و شتم به پلیس ۱۱۰ و پزشکی قانونی این شهرستان اطلاع داده شد.

وی افزود: یک گروه از کارشناسان پزشکی قانونی شهرستان برای پیگیری و علت مرگ به منطقه اعزام شدند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: شواهد اولیه از جسد این کودک حکایت از کودک آزاری دارد و به دستور مقام قضایی جنازه جهت تعیین علت اصلی مرگ و انجام آزمایشات لازم تخصصی به سردخانه پزشکی قانونی قائمشهر انتقال پیدا کرد.

عباسی افزود: پرونده برای رسیدگی به دادگستری استان ارسال شد.

به گزارش حرف؛ خبرهای فضای مجازی حاکی است، قاتل ناپدری کودک بوده که وی را با کابل مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس به قتل رسانده است.

همچنین گفته شده که پدر و مادر کودک دستگیر شده اند.

شاهین صمدی گزارش آزاد که به موضوع کودکان به شدت رسیدگی می کند و گزارش های فضای مجازی تهیه می کند به این خبر واکنش نشان داده و گفته که با عموی کودک صحبت کرده است.

اما خبر دیگر حاکیست، با توجه به حساسیت موضوع ترنم ۴ ساله طبق گفته برخی منابع دیگر، متهم ناپدری کودک نمی باشد و تا این لحظه جرم وی محرز نشده است ضمن اینکه کبودی هایی در بدن کودک بوده اما اثار خفگی تایید نشده است بر همین اساس بازپرس پرونده در حال بررسی علت فوت ترنم می باشد و تا این لحظه هیچ قتلی را تایید نمی کند و همه این ها منوط به اتمام تحقیقات و کارشناسان پزشکی قانونی می باشد .

برخی افراد مطلع دیگر نیز می گویند: امروز تشریح صحنه محل جنایت انجام شده و پاسخ پزشکی قانونی نیز روز یکشنبه اعلام می شود.

همچنین قائم شهری می گویند کودک دو نیم سال دارد و اینکه گفته می شود 4ساله است صحت ندارد.

 

 

photo_2018-10-05_13-54-36 photo_2018-10-05_13-54-38 photo_2018-10-05_13-54-40