مدیران جدید شرکت توزیع نیروی برق مازندران معرفی شدند

با حکم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران ، محمدرضا تیمورنژاد به‌عنوان مدیرجدید روابط عمومی این شرکت انتخاب و معرفی و سیروس کرامتی فرح‌آبادی نیز به‌عنوان مدیر جدید دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری منصوب شدند.  رضا غفاری در آیین معارفه مدیران جدید روابط عمومی و دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری به انتظارات شرکت […]

با حکم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران ، محمدرضا تیمورنژاد به‌عنوان مدیرجدید روابط عمومی این شرکت انتخاب و معرفی و سیروس کرامتی فرح‌آبادی نیز به‌عنوان مدیر جدید دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری منصوب شدند.

 رضا غفاری در آیین معارفه مدیران جدید روابط عمومی و دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری به انتظارات شرکت از روابط عمومی پرداخت و گفت: مدیر روابط عمومی مشاور مدیرعامل و شرکت نیز می‌باشد و به‌دوراز هرگونه جانب‌داری و کاملاً بی‌طرفانه ، نظرات مشترکین و ذینفعان درون‌سازمانی و برون‌سازمانی را اخذ و به مدیریت ارشد انتقال دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران بابیان اینکه روابط عمومی از ارکان اصلی شرکت و محل ارتباط با مشترکین و مردم است افزود؛ روابط عمومی باید انعکاس‌دهنده فعالیت، اهداف و برنامه و تلاش‌های کارکنان زحمت‌کش صنعت برق باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران خاطرنشان کرد: برق یکی از فراگیرترین خدمات در کشور است و به‌نوعی بازندگی مردم گره‌خورده است به همین جهت نبود یک دقیقه  آن‌هم، به‌خوبی احساس می‌شود و این حساسیت سبب تلاش‌های مضاعف همکاران جهت ارائه خدمات شایسته به مردم می‌شود.