لیگ برتر والیبال احتمالا امسال برگزار نمی‌شود !

    رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: هیچ تیمی با حضور در فدراسیون مراحل ثبت نام را انجام نداده و به همین دلیل احتمالا لیگ برتر در سال جاری برگزار نخواهد شد. قرار بود سی‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه ۱۶ مهرماه امسال با حضور حداکثر ۱۲ تیم […]

 

 

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: هیچ تیمی با حضور در فدراسیون مراحل ثبت نام را انجام نداده و به همین دلیل احتمالا لیگ برتر در سال جاری برگزار نخواهد شد.

قرار بود سی‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه ۱۶ مهرماه امسال با حضور حداکثر ۱۲ تیم آغاز شود. در همین راستا سازمان لیگ فدراسیون والیبال با ارسال نامه‌ای به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری هشدار داد که بر اساس اعلام قبلی، آخرین فرصت ارسال قراردادها و انجام امور ثبت نام تیم‌ها در لیگ برتر مردان سال ۹۶ پایان وقت اداری امروز (دوشنبه) ۲۰ شهریورماه است. در حالی که وقت اداری امروز هم به پایان رسیده هیچ تیمی برای ثبت‌نام به فدراسیون والیبال مراجعه نکرده است. به گزارش مازند اسپرت، منوچهر پورحسن، رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در این خصوص اظهار داشت: متاسفانه هیچ تیمی برای حضور در لیگ برتر والیبال ثبت‌نام نکرده است و احتمالاً لیگ سال جاری برگزار نخواهد شد. مگر زوری است که بخواهیم باشگاه‌های را مجبور به تیمداری و ثبت‌نام کنیم؟ حتماً تیم‌ها نتوانستند تسویه حساب‌های خود را ارائه کنند و به همین دلیل به فدراسیون نیامدند!

وی ادامه داد: ما در نامه‌ای که به باشگاه‌ها ارسال کرده بودیم تاکید داشتیم که پس از پایان مهلت مقرر، امکان پذیرش مدارک و ثبت‌نام تیم‌ها وجود ندارد، اما ظاهراً این موضوع جدی گرفته نشده است. شک نداشته باشید این مهلت تمدید نخواهد شد، چراکه طبق قرار قبلی باید ۲۵ شهریور ماه قرعه‌کشی انجام می‌شد. برخی از تیم‌ها مانند پیکان، بانک سرمایه، کاله، عمران ساری و… مشکلی نداشتند، اما نمی‌دانم چرا بازهم به فدراسیون نیامدند.