كسب مقام سوم تكواندوكار نكايي در مسابقات باشگاه‌هاي كشور

رئيس اداره ورزش و جوانان نكا از كسب مقام سوم تكواندوكار نكايي در مسابقات باشگاه‌هاي كشور جام نقش جهان خبر داد و گفت: “سعيد عليپور” جوان شايسته و خوش آتيه نكايي مقام سوم اين دوره از مسابقات را از آن خود كرد. مجتبی رضایی با بیان اینکه دوره از مسابقات به میزبانی فدراسیون تکواندو کشورمان […]

رئيس اداره ورزش و جوانان نكا از كسب مقام سوم تكواندوكار نكايي در مسابقات باشگاه‌هاي كشور جام نقش جهان خبر داد و گفت: “سعيد عليپور” جوان شايسته و خوش آتيه نكايي مقام سوم اين دوره از مسابقات را از آن خود كرد.

مجتبی رضایی با بیان اینکه دوره از مسابقات به میزبانی فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار شد، افزود: لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان با پشت سر گذاشتن 18 هفته به کار خود پایان داد و سعید علیپور جوان شایسته و خوش آتیه نکایی مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا گفت: تیم باشگاه مقاومت برای هفتمین بار توانست عنوان قهرمانی لیگ دسته یک بزرگسالان را کسب و جواز حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را به‌دست آورد.

به گزارش فارس، هفته پایانی از بیست و سومین دوره لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان «جام نقش جهان» با قهرمانی تیم باشگاه مقاومت به کار خود پایان داد.

رقابت‌های هفته هشتم و نهم (پایانی) از دور برگشت لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان مردان «جام نقش جهان» با حضور تیم های تهرانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، هیات تکواندو ورامین و باشگاه مقاومت به میزبانی فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار شد.

تیم مقاومت بعد از قهرمانی در لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را به دست آورد.جام بیست و سوم با حضور تیم‌‌های جدید که همگی برای کسب بهترین عنوان در آن شرکت کرده بودند از جذابیت بالایی برخوردار بود و مبارزات فنی و جذابی در این دوره از مسابقات ارائه شد.

لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان با پشت سر گذاشتن 18 هفته در حالی  به پایان رسید که تیم باشگاه مقاومت با کسب 44 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم منطقه آزاد ارس با 40 امتیاز عنوان نائب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد وو تیم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم با 32 امتیاز به مقاوم سوم رسید.

تیم‌های هیأت تکواندو بابل، تکواندو سلمان‌شهر، تکواندو ورامین، تکواندو سرپل ذهاب، تکواندو خراسان رضوی و تکواندو استان البرز در پایان این مسابقات به ترتیب در جایگاه چهارم تا نهم جدول رده‌بندی این دوره از مسابقات  قرار گرفتند.

به گزارش فارس، در این رقابت‌ها امیرحسین ملاصالحی از تیم منطقه آزاد ارس که از 16 بازی تنها یک باخت داشت و با کسب 353 امتیاز عنوان فنی‌ترین بازیکن را از آن خود کرد.همچنین حسین سلیمانی، داور تکواندو استان قم با قضاوت در پیکارهای لیگ دسته اول تکواندو مردان ایران جام “نقش جهان” در هفته پایانی این لیگ، از سوی کمیته داوران فدراسیون تکواندو به عنوان داور نمونه کشور، انتخاب شد.یکی از انگیزه تیم‌ها برای به‌دست آوردن عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها کسب جواز حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بوده است که تیم مقاومت به این مقام دست یافت.