فوتبالیست جویباری لژیونر شد

رضا مدانلو فوتبالیست جویباری بعد از امضای قرارداد با باشگاه تایلندی گفت: امیدوارم با درخشش در تیم جدیدم بتوانم به پیراهن تیم ملی دست پیدا کنم. رضا مدانلو درباره عقد قرارداد خود با تیم ساموت پراکان یونایتد تایلند، اظهار کرد: خوشحالم که فرصت حضور در لیگ حرفه‌ای تایلند نصیبم شد، اما این قول را می‌دهم […]

رضا مدانلو فوتبالیست جویباری بعد از امضای قرارداد با باشگاه تایلندی گفت: امیدوارم با درخشش در تیم جدیدم بتوانم به پیراهن تیم ملی دست پیدا کنم.

رضا مدانلو درباره عقد قرارداد خود با تیم ساموت پراکان یونایتد تایلند، اظهار کرد: خوشحالم که فرصت حضور در لیگ حرفه‌ای تایلند نصیبم شد، اما این قول را می‌دهم که حضورم در تایلند طولانی نخواهد بود و تمام برنامه‌ریزی‌ام بر مبنای حضور در فوتبال اروپا است.

مدانلو افزود: زمانی که در استقلال بازی می‌کردم این شانس را داشتم که به اروپا بروم، اما از آن به‌خوبی استفاده نکردم، اما الان شرایط فرق کرده و شک نکنید با نمایش خوب در لیگ تایلند زمینه حضور خود در فوتبال اروپا را فراهم می‌کنم.

بازیکن سابق تیم سپاهان نوین با بیان اینکه تمام آرزویم پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورم است، تصریح کرد: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تمام لژیونرها را زیر ذره‌بین قرار داده و عملکردشان را با دقت مورد بررسی قرار می‌دهد.

مدانلو ادامه داد: به‌همین خاطر امیدوارم با درخشش در لیگ تایلند بتوانم نظر کی روش را جلب کرده و به آرزوی دیرینه خود که بازی در تیم ملی است برسم.

به گزارش فارس، وی در پایان گفت: اگر زحمات و حمایت‌های خانواده‌ام نبود، الان در این جایگاه قرار نداشتم و امیدوارم با رسیدن به تیم ملی و همچنین حضور در لیگ‌های معتبر اروپایی گوشه‌ای از زحمات آنها را جبران کرده و مردم ورزش‌دوست شهرم را خوشحال کنم.