عملیات والفجر 8 در تاریخ جنگ های دنیا کم نظیر است

ساری خبرنگار حرف: فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا در مراسم از اروند تا دمشق که به مناسبت عملیات والفجر8 و با حضور سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا و خانواده شهدای مدافع حرم در حسینیه این یگان عملیاتی برگزار شد، اظهار کرد: عملیات والفجر 8 در تاریخ جنگ های دنیا کم نظیر است به گونه ای […]

ساری خبرنگار حرف: فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا در مراسم از اروند تا دمشق که به مناسبت عملیات والفجر8 و با حضور سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا و خانواده شهدای مدافع حرم در حسینیه این یگان عملیاتی برگزار شد، اظهار کرد: عملیات والفجر 8 در تاریخ جنگ های دنیا کم نظیر است به گونه ای که امروز از آن در دانشکده های نظامی دنیا به عنوان یک دستاورد بزرگ ناظمی یادمی شود.

سردار حمیدرضا رستمیان با بیان اینکه رزمندگان لشکر عملیاتی 25 کربلا مهم ترین ماموریت ها را در عبور از اروند خروشان و جنگ در خاک عراق با موفقیت به انجام رساندند، خاطر نشان کرد: تحقق این عملیات با از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان مازندرانی رقم خود، فرزندان مازندران از خود گذشتند تا توانستند از اروند بگذرند.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا عملیات والفجر 8 را غرور آفرین دانست و تصریح کرد: امروز عملیات والفجر 8 با نام مازندران شناخته می شود و موفقیت این دستاورد بزرگ بدون مازندران بی معنی است.

وی با بیان اینکه رزمندگان مازندرانی در عملیات والفجر 8 دست به افتخار آفرینی برای کشور زدند، اظهار کرد: عبور از آب ، جنگ در خشکی و بوته زار و رسیدن به کارخانه نمک از موانعی بود که رزمندگان به خوبی از پس آن برآمدند.

سردار رستمیان به حضور رزمندگان مازندرانی در دفاع از حرم پرداخت و گفت: همان خط سیر ایثار و شهادت امروز در دفاع از حرم حریم آل الله است که باز هم مازندرانی ها پیشتاز در این امر بوده اند.

وی با بیان اینکه لشکر عملیاتی 25 کربلا همیشه آماده دفاع از کیان انقلاب اسلامی و آرمان های والای الهی در تمامی نقاط دنیا است، اظهار کرد: با امام راحل ورهبر معظم انقلاب عهد بسته ایم و تا پای جان بر عهد خود وفاداریم.