ضرورت پاكسازي نخاله و زباله از جنگل تا ساحل مازندران

استاندار مازندران بر ضرورت پاكسازي نخاله و زباله از جنگل تا ساحل استان تاکید کرد. به گزارش حرف آنلاین، محمد اسلامی در نشست فرمانداران استان با بيان اين كه دولت اعتدالي و مشي اعتدالي، نياز به تفكر و كاركرد اعتدالي دارد و اين از دغدغه ها و سياست هاي مورد تاكيد رييس جمهوري است، عنوان […]

139612204848

استاندار مازندران بر ضرورت پاكسازي نخاله و زباله از جنگل تا ساحل استان تاکید کرد.

به گزارش حرف آنلاین، محمد اسلامی در نشست فرمانداران استان با بيان اين كه دولت اعتدالي و مشي اعتدالي، نياز به تفكر و كاركرد اعتدالي دارد و اين از دغدغه ها و سياست هاي مورد تاكيد رييس جمهوري است، عنوان نمود: بايد كارآمد سازي نظام مديريتي در دستور كار مديران و فرمانداران در مازندران قرار گيرد.

استاندار با بيان اين كه اقتدار مديريتي در سايه ارايه خدمت صادقانه تحقق مي يابد، تصريح نمود: فرمانداران از اختيارات تفويض شده در راستاي ارايه خدمات هر چه بهتر به مردم به نحو بايسته بهره گيري كنند.
مقام عالي دولت در استان، بيكاري و تلاش براي اشتغالزايي را دغدغه اصلي عنوان نمود و خاطر نشان ساخت: نشاط اجتماعي در سايه حل معضل بيكاري تحقق مي يابد.
اسلامي، آموزش و مهارت افزايي براي جوانان دانش آموخته جوياي كار را از جمله اقدامات مهم براي ايجاد اشتغال عنوان كرد و ياد آور شد: دولت تدبير و اميد، منابع خوبي را براي ارايه تسهيلات به منظور اشتغالزايي اختصاص داده است.
استاندار بر بهره گيري از ظرفيت ها و مزيت هاي حوزه آي سي تي به عنوان يك ظرفيت بزرگ اشتغال در مازندران تاكيد كرد و گفت: ايجاد يك نهضت اشتغال آفريني و مقابله با بيكاري در فرمانداري ها ضرورت دارد.

استاندار، بر تشكيل كميته مهارت و كارآفريني در همه شهرستان ها تشكيل شود.
وي با تاكيد بر اين كه دغدغه براي پايدار كردن اشتغال، حمايت از توليد و دست گيري از قشر جوان تحصيلكرده، به صورت برنامه يي براي فرمانداران درآيد، افزود: تعامل و هم افزايي با همه افراد و گروه هاي موثر، گسترش سمن ها و تشكل هاي مردم نهاد، نشست با جوانان و فعالان بخش هاي مختلف بايد تقويت شود.
استاندار با اشاره به اين كه نشاط اجتماعي با رفع دغدغه مردم تحقق مي يابد، تصريح نمود: تمهيد امكانات تفريحي و ايجاد فضاي شور و نشاط با انجام راهپيمايي خانوادگي و بازي ها و ورزش هاي بومي و محلي در دستور كار فرمانداران قرار گيرد.
اسلامي بر ضرورت سلامت اداري و مبارزه با فساد اداري تاكيد نمود و افزود: فرمانداران با هرگونه فساد اداري برخورد شديد نمايند.
وي بر صيانت از حقوق شهروندي به عنوان يك سند مهم كه از سوي رييس جمهوري ابلاغ شده است، تاكيد كرد و گفت: دولت سامانه هاي مختلفي را براي برخورداري مردم در اين راستا طراحي نموده است. سامانه يكپارچه الكترونيكي موجب مي شود كه دريافت مجوزها در اسرع وقت و بدون مراجعه متقاضي انجام شود و ما در مازندران صدور مجوزها را 48 روزه كرده ايم.
استاندار مازندران در بخش ديگري از سخنان خود با توجه به در پيش بودن ايام تعطيلات نوروزي، بر روان سازي ترافيك با حضور پليس در صحنه در اين ايام در سراسر استان تاكيد نمود و خاطر نشان ساخت: در اين ايام، نظارت بر بازار و قيمت ها با جديت صورت گيرد. همه نهادها و دستگاه هاي مسئول به نحوي در تعطيلات نوروزي در ميدان و آمادگي كامل و همه جانبه باشند كه مردم هيچ دغدغه اي نداشته باشند.
اسلامي هم چنين بر پاكسازي زباله و نخاله از ساحل تا جنگل و زيباسازي فضاي عمومي و ورودي مبادي شهرها تاكيد كرد و گفت: فرمانداران به ميان مردم بروند و از نزديك با مسايل و مشكلات آن ها آشنا شوند.

وي با بيان اين كه ارزش و سرمايه اصلي ما سرمايه اجتماعي است و همه بايد در روند رشد و بهبود سرمايه اجتماعي نقش ايفا نمايند، تصريح كرد: بايد نقش بانوان را در ارتقا كيفيت مديريت جدي بگيريم و از ظرفيت زنان در پست هاي مديريتي بويژه فرمانداري ها و بخشداري ها استفاده كنيم.