صدور پروانه صید ماهی در مازندران

رئیس اداره حیات‌وحش محیط‌زیست مازندران گفت: صدور پروانه صید ماهی قزل‌آلا یا قلاب از رودخانه‌های هراز و بلده و همچنین صدور پروانه صید به‌جز ماهی‌های آزاد از ماه جاری آغازشده است.  کوروس ربیعی اظهار کرد: صدور پروانه صید ماهی قزل‌آلا از رودخانه‌های هراز و بلده از ماه جاری آغازشده است. وی افزود: اعتبار این پروانه […]

رئیس اداره حیات‌وحش محیط‌زیست مازندران گفت: صدور پروانه صید ماهی قزل‌آلا یا قلاب از رودخانه‌های هراز و بلده و همچنین صدور پروانه صید به‌جز ماهی‌های آزاد از ماه جاری آغازشده است.

 کوروس ربیعی اظهار کرد: صدور پروانه صید ماهی قزل‌آلا از رودخانه‌های هراز و بلده از ماه جاری آغازشده است. وی افزود: اعتبار این پروانه یک‌روزه است به‌این معنا که هرروزی که فرد اقدام به دریافت پروانه کرد تا پایان همان روز اجازه صید دارد. رئیس اداره حیات‌وحش محیط‌زیست مازندران اضافه کرد: صدور پروانه شکار برای ماهی‌های قزل‌آلا در رودخانه‌های هراز و بلده که از مردادماه امسال آغازشده تا 20 شهریورماه امسال ادامه دارد.

ربیعی بیان کرد: همچنین صدور پروانه برای سایر گونه‌های آبزیان غیر از آزادماهیان نیز در دستور کار قرار دارد که به مدت دو ماه اعتبار دارد. وی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند از تمامی واحدهای محیط‌زیست در سطح شهرهای استان اقدام به دریافت پروانه کنند. رئیس اداره حیات‌وحش محیط‌زیست مازندران با اعلام اینکه صدور پروانه برای صید با قلاب ماهیگیری است، تصریح کرد: افراد بسیاری علاقه‌مند به این امر هستند که می‌توانند با دریافت مجوز نسبت به صید اقدام کنند.

 ربیعی ادامه داد: صدور پروانه صید ماهی غیر از آزاد تا 20 دی‌ماه امسال ادامه خواهد داشت ولی موضوع مهم این است که تعداد صید مشخص‌شده است. وی بیان کرد: همچنین تا فاصله 500 متر از مصب‌ها نیز اجازه فعالیت داده نمی‌شود و افراد باید پروانه را به همراه داشته باشند. وی در پایان گفت: افرادی که اقدام به دریافت پروانه کردند لازم است این پروانه را همراه داشته باشند.