صدور ویزای اربعین برای 1700 مازندرانی

مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: ویزا برای یک‌هزار و 700 زائر مازندرانی صادر شده است. به گزارش حرف آنلاین، سیدحبیب‌الله ساداتی با اشاره به اینکه تاکنون 8 هزار و 700 مازندرانی برای زیارت اربعین حسینی ثبت‌نام کردند، اظهار کرد: همچنین ویزا برای یک‌هزار و 700 زائر مازندرانی صادر شده است. مدیرکل حج و زیارت […]

مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: ویزا برای یک‌هزار و 700 زائر مازندرانی صادر شده است.

به گزارش حرف آنلاین، سیدحبیب‌الله ساداتی با اشاره به اینکه تاکنون 8 هزار و 700 مازندرانی برای زیارت اربعین حسینی ثبت‌نام کردند، اظهار کرد: همچنین ویزا برای یک‌هزار و 700 زائر مازندرانی صادر شده است.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با بیان اینکه زائران ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند، اضافه کرد: لازم است مردم زودتر به سامانه مراجعه کنند؛ چرا که  در روزهای پایانی در صورت ازدحام جمعیت مشکلاتی  برای صدور ویزا ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آخرین قیمت صدور ویزا 3 میلیون و 817 هزار و 806 ریال است، گفت: هزینه صدور ویزا با نرخ ثانویه دلار محاسبه می‌شود.ساداتی تصریح کرد: تمامی زائران بیمه هستند و از خدمات درمانی استفاده می‌کنند که این خدمات 20 کیلومتر مانده به مرز و  شهرهایی مشمول پیاده‌روی اربعین را شامل می‌شود.

وی با اعلام اینکه کنسول‌گری موقت عراق برای صدور ویزا در ساری مستقر است، اظهار کرد: سال گذشته 43 هزار زائر مازندران به زیارت اربعین مشرف شد که امسال نیز آمادگی برای صدور ویزا برای هر تعداد از زائرانی که قصد تشرق به این سفر معنوی را داشته باشند وجود دارد.مدیرکل حج و زیارت مازندران در پایان خاطرنشان کرد: لازم است زائرانی که قصد تشرف به زیارت اربعین را دارند به دفاتر مجاز زیارتی مراجعه کرده تا شاهد مشکلاتی در این زمینه نباشیم.