شناسایی 761 واحد متخلف نانوایی در مازندران

از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد تعداد 761 واحد متخلف نانوایی در سراسر استان مازندران شناسایی‌شده‌اند. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اعلام این مطلب گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده، نظارت بر واحدهای خبازی سراسر استان به‌صورت مستمر در حال اجرا می‌باشد. حسینقلی قوانلو بابیان اینکه در این نظارت‌ها کمیت و […]

از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد تعداد 761 واحد متخلف نانوایی در سراسر استان مازندران شناسایی‌شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اعلام این مطلب گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده، نظارت بر واحدهای خبازی سراسر استان به‌صورت مستمر در حال اجرا می‌باشد.

حسینقلی قوانلو بابیان اینکه در این نظارت‌ها کمیت و کیفیت نان واحدهای خبازی مورد رصد قرار می‌گیرد، افزود: در طی این مدت 6843 مورد از واحدهای خبازی سراسر استان بازرسی به‌عمل‌آمده است.

وی در ادامه اعلام داشت: از این تعداد بازرسی‌ها 761 واحد متخلف شناسایی و پرونده به ارزش 273,274,635,5 ریال تشکیل که جهت صدور رأی به مراجع ذیصلاح ارسال‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در پایان یادآور شد: هم استانی‌های عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، عدم درج قیمت کالا می‌توانند موارد را به تلفن 124 اعلام نمایند.