شركت توزیع نیروی برق مازندران موفق به اخذ گواهینامه HSE شد

دکتر قریشی سرممیز خارجی سیستم مدیریت کیفیت که به‌منظور بررسی از نظام‌های مدیریتی شرکت توزیع نیروی برق مازندران از بخش‌های مختلف این شرکت در ستاد و امورهای توزیع برق شمال بابل به مازندران سفرکرده بود پس از بررسی همه‌جانبه از سیستم مدیریت کیفیت در ایمنی ، بهداشت و محیط‌زیست در جمع معاونین  و مدیران این […]

دکتر قریشی سرممیز خارجی سیستم مدیریت کیفیت که به‌منظور بررسی از نظام‌های مدیریتی شرکت توزیع نیروی برق مازندران از بخش‌های مختلف این شرکت در ستاد و امورهای توزیع برق شمال بابل به مازندران سفرکرده بود پس از بررسی همه‌جانبه از سیستم مدیریت کیفیت در ایمنی ، بهداشت و محیط‌زیست در جمع معاونین  و مدیران این شرکت گفت : تعهد و التزام مدیریت مهم‌ترین نقطه قوت در ممیزی شرکت توزیع نیروی برق مازندران است .

وی نظم‌بخشی در سیستم مدیریت کیفیت سازمان‌ها را بسیار مؤثر و مفید دانست و افزود : در شرکت توزیع نیروی برق مازندران روی سیستم‌های مدیریتی کارهای خوبی صورت گرفته و موفق عمل کرده و توانسته ضمن شناسایی فرصت‌های بهبود ، آن‌ها را در جهت بهبود فرآیند … که روند کار را آسان نموده است .

قریشی تمرکز ممیزان را بیشتر روی موضوعات طرح‌ریزی و تعریف عنوان کرد و گفت : طرح‌ریزی و تعریف در هر سه مقوله بهداشت ، ایمنی و محیط‌زیست مثبت بوده و جمع‌بندی کلی از ممیزی یک جمع‌بندی بسیار خوبی است .

سر ممیز خارجی شرکت توزیع نیروی برق مازندران با تقدیر از مهندس غفاری مدیریت شرکت و مهندس قاسمی مدیر امور توزیع نیروی برق شمال بابل و مدیر و کارشناسان دفتر ایمنی و تمام معاونین و مدیران ستاد و امورهای توزیع جهت اخذ گواهینامه HSE ، خاطرنشان کرد : که ما دریافته ها به نتایج خوبی رسیدیم و روز بزرگی برای ممیزان بود  و حضور در این مجموعه و در جمع معاونین ، مدیران و کارشناسان بسیار ارزشمند بوده است .

وی از زحمات مدیریت و مجموعه  زحمت‌کش این شرکت در پیشبرد اهداف و برنامه‌های صنعت برق قدردانی کرد .

قریشی یادآور شد : روال ممیزی روال مبتنی بر نمونه‌برداری و به‌صورت تصادفی و اتفاقی بود و این سنجش و ارزیابی می‌تواند در موفقیت بیش‌ازپیش سازمان مؤثر و مفید باشد .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران نیز در این نشست ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های تیم ممیزی ، تلاش و همکاری مدیران و کارکنان شرکت در انجام فرآیند ممیزی ، بر ضرورت اهتمام به مقوله بهبود مستمر سازمان و تقویت آن تأکید کرد .

 غفاری هدف از ممیزی را افزایش بهره‌وری ، ارزش‌افزوده و سنجش همدلی‌ها و همراهی مجموعه شرکت دانست .

وی خواستار ادامه روند بهبود مستمر شرکت باهمت و جدیت کارکنان در سال جاری و سال‌های آتی شد .