شب داغ شبکه تبرستان!

شبکه تبرستان در اقدامی بی‌سابقه به برگزاری مناظره بین دو طیف سیاسی مطرح کشور پرداخت. به گزارش حرف در این مناظره که پنجشنبه‌شب و قبل از اخبار استانی از سیمای تبرستان پخش شد دو‌چهره سیاسی از دو طیف اصلاح‌طلب و اصولگرا حضور داشتند. شکرالله رضازاده از طیف اصولگرا استان و امیر عادلانی از طیف اصلاح‌طلب […]

شبکه تبرستان در اقدامی بی‌سابقه به برگزاری مناظره بین دو طیف سیاسی مطرح کشور پرداخت.

به گزارش حرف در این مناظره که پنجشنبه‌شب و قبل از اخبار استانی از سیمای تبرستان پخش شد دو‌چهره سیاسی از دو طیف اصلاح‌طلب و اصولگرا حضور داشتند. شکرالله رضازاده از طیف اصولگرا استان و امیر عادلانی از طیف اصلاح‌طلب استان. در برنامه«آفاق اندیشه» که با اجرای سید علی سلیلی روی آنتن زنده رفت دو طرف به‌صورت شفاف نقطه نظرات خود را بیان کردند.

اگرچه زمان این برنامه کوتاه و محدود بود اما بازخوردی که در میان خواص و فعالان سیاسی داشت بسیار مثبت بود. به نظر می‌رسد با توجه به نزدیک بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، چنین برنامه‌هایی قطعاً در ایجاد شور انتخاباتی مؤثر خواهد بود.   

برنامه آفاق اندیشه نشان داد که می‌توان با استفاده از ظرفیت استانی، به تهییج منطقی انتخابات کمک کرد که درهمین راستا باید رویکرد جدید مدیر مرکز تبرستان را ارج نهاد. بهر تقدیر تجربه خوبی بود تا مردم استان در فضایی بدون واسطه، نظرات طیف‌های فعال مشروع در استان را به‌صورت شفاف بشنوند و ببینند.