سخت ترین روزهای زندگی ورزشی ام را سپری می کنم

پژمان بهادیوند بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری که در جریان دیدار هفته هشتم این تیم برابر مقاومت البرز در کرج دچار مصدومیت شدیدی شد، پس از انجام معاینات پزشکی و قطعیت یافتن پارگی رباط صلیبی اش حالا باید پای مصدوم خود را به تیغ جراحان بسپارد. به گزارش مازندلیگ، این بازیکن که اهل استان گیلان […]

2

پژمان بهادیوند بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری که در جریان دیدار هفته هشتم این تیم برابر مقاومت البرز در کرج دچار مصدومیت شدیدی شد، پس از انجام معاینات پزشکی و قطعیت یافتن پارگی رباط صلیبی اش حالا باید پای مصدوم خود را به تیغ جراحان بسپارد.

به گزارش مازندلیگ، این بازیکن که اهل استان گیلان است و سابقه آقای گلی لیگ دسته اول فوتسال کشور با پیراهن شهرداری رشت را در کارنامه دارد، در گفتگویی تفصیلی با سایت رسمی باشگاه شهروند ساری به سوالات پاسخ داد که خواندنش خالی از لطف نیست.

مشروح این گفتگو را در زیر می خوانید:

* فوتسالت را از کجا و چطور شروع و با چه مربیانی تا به حال کار کردی؟

فوتسالم را از شهر کوچک لوشان استان گیلان شروع کردم. از دوران بچگی به فوتسال علاقه داشتم بعد از دوران مدرسه به تیم مقاومت رشت در رده جوانان رفتم و بعد از آن به امیدهای شهرداری رشت رفتم و دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر امیدهای کشور کسب کردم و همزمان عنوان آقای گلی را نیز بدست آوردم. اولین مربی من آقای یزدان بهادیوند بود. آقایان کامران، بهرام نظامیوند، رضا یوسفی، باقری، ارسلانی و مسعود کیانفر هم مربیان دیگری بودند که در این سالها زیر نظرشان کار کردم.

* چطور رشد کردی و توانستی در ترکیب شهرداری رشت آقای گل لیگ یک شوی؟

در دو فصلی که در تیم پاس ناجا تهران بودم جزو بهترین گلزنان لیگ یک بودم. سال سوم لیگ یک هم به شهرداری رشت برگشتم و با کمک بچه ها توانستم آقای گل شوم.

* آمدنت به شهروند چطور اتفاق افتاد؟

من سالها دنبال فرصت بازی در لیگ برتر بودم. متأسفانه هر سال نمی توانستم به تیمی بروم. امسال یک هفته تا شروع لیگ مانده بود که سر تمرین های شهروند حاضر شدم و خدا را شکر با لطف سرمربی و مدیر عامل محترم این فرصت به من داده شد که خودم را در لیگ برتر نشان دهم و الان در خدمت شهروند هستم.

* برای شهروند در ۵ بازی به میدان رفتی و ۳ گل زدی که برای بازیکنی که سال اول لیگ برتری اش هست آمار فوق العاده ای به حساب می آید. نظرت چیست؟ اصلاًخودت تصور می کردی اینقدر خوب در ترکیب شهروند جا بیفتی و در تیم منتخب هفته هم قرار بگیری؟

من به این مسأله ایمان داشتم که با سخت تلاش کردن می توانم به نتیجه برسم. بازی به بازی انگیزه ام بیشتر و بیشتر می شد تا اینکه اولین گلم را در لیگ برتر به ثمر رساندم و بعد از آن راحت تر در مسابقات بازی می کردم. فکر می کردم شرایط برایم سخت تر باشد ولی خدا را شکر وضعیت برایم خوب شد.

* از پارگی رباط صلیبی ات بگو. بازی با مقاومت البرز در کرج و داستان های بعدش.

در آن مسابقه گل اول بازی را به ثمر رساندم ولی متأسفانه پنج دقیقه مانده به پایان بازی زانویم پیچید. البته هیچ درگیری در آن صحنه نداشتم فقط در دفع توپ این مصدومیت پیش آمد. باورم نمی شد که مصدوم شده ام. استرس شدیدی داشتم چون زانویم علائم پارگی رباط داشت.

* لحظه ای که خبر پارگی رباط صلیبی را شنیدی چه حالی پیدا کردی؟

سخت ترین روز و لحظات زندگی ورزشی ام بود. اصلاً باورم نمی شد چون از اول دوران فوتسالم تا الان مصدوم نشده بودم. تا یک هفته واقعاً از لحاظ روحی بدجور به هم ریخته بودم تا اینکه کم کم با این موضوع کنار آمدم.

* باشگاه چقدر پیگیر وضعیت مصدومیتت بوده و اینکه در مجموع شرایط شهروند در سال اول حضورت در ساری را چطور می بینی؟

الحمدلله باشگاه از ابتدا پیگیر وضعیت مصدومیتم بوده و هست و جا دارد از مسئولان باشگاه بابت این پیگیری ها تشکر کنم. شرایط شهروند در فصل جاری از هر لحاظ خوب است. محل اقامت و تغذیه مان چه در ساری و چه در مسابقات خارج از خانه خوب است. در کل شرایط خوب بوده البته کاستی هایی هم هست که خیلی جزئی است و در هر تیمی ممکن است وجود داشته باشد.

* پیش بینی ات از نتیجه ای که شهروند امسال در پایان لیگ کسب می کند، چیست؟

تیم در شرایط خیلی خوبی بسر می برد. بازیکنان بزرگی داریم. پیش بینی ام حضور در رده چهارم یا پنجم جدول در پایان فصل است.