سازمان‌های فرهنگی اجتماعی نياز شهرهای مازندران

نکا-خبرنگار حرف: شهردار نكا گفت: سازمان‌های فرهنگی اجتماعی نياز شهرهای مختلف استان است و برای توسعه است كه اكنون نبود اين سازمان، معضلات و مشكلاتی را گريبان‌گير شهرداری‌ها كرده است. سید مهدی احمدی در جلسه هم‌اندیشی کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی شهرهای مختلف مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری نکا اظهار کرد: تلاش برای پویایی […]

2

نکا-خبرنگار حرف: شهردار نكا گفت: سازمان‌های فرهنگی اجتماعی نياز شهرهای مختلف استان است و برای توسعه است كه اكنون نبود اين سازمان، معضلات و مشكلاتی را گريبان‌گير شهرداری‌ها كرده است.

سید مهدی احمدی در جلسه هم‌اندیشی کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی شهرهای مختلف مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری نکا اظهار کرد: تلاش برای پویایی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شوراها باید با قوت دنبال شود تا شاهد توسعه بیشتر در امور فرهنگ و اجتماعی شهرهای مختلف باشیم.

وی افزود: در برخی از موارد با مشکلاتی در این کمیسیون‌ها در سطح شهرهای مختلف روبرو هستیم و به نوعی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شوراها می‌لنگد و مشکل دارد و برای رفع این مشکلات باید اقدام شود.

شهردار نکا با اعلام اینکه با تلاش همه همکاران در شهرداری نکا شاهد پیشرفت مطلوب در زیرساخت‌های مختلف شهر نکا هستیم، خاطرنشان کرد: برنامه‌های مدونی برنامه‌ریزی شده است و باید تلاش شود تا با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، برای ایجاد و گسترش هر مطلوب برنامه‌ریزی شود.

این مسؤول گفت: توجه به حوزه فرهنگی اجتماعی جزء اهداف و برنامه‌های مهم است که در شهرداری نکا هم با قوت دنبال می‌شود و تلاش داریم تا به توسعه مناسب در این بخش برسیم.کمیسیون فرهنگی، ظرفیتی مهم برای شهرهای مختلف استان مازندران با آداب و سنن غنی است بوده که باید از ظرفیت کمیسیون فرهنگی شهرها برای رونق‌بخشی به این امور استفاده شود.باید نگاه فرهنگی در شهر گسترش یافته و همه مردم در فرهنگ، آداب و رسوم و مسائل مختلف اجتماعی سهیم بوده و نگاه فرهنگی مناسب در جامعه حاکم شود.

باید آسیب‌شناسی مناسب در بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی صورت گرفته و مشکلات و معضلات احصاء شود تا با شناخت دقیق مشکلات برای برون رفت از مشکلات چاره‌اندیشی شود.تلاش برای ساختن شهری آباد در بخش‌های مختلف عمرانی، اجتماعی، خدماتی و فرهنگی از وظایف مهمی است که برعهده داریم و باید به تعهداتی که به مردم داده‌ایم پایبند بوده و به رسالت‌مان عمل کنیم.