ساخت مصلای نمازجمعه شهر خشرودپی توسط بسیج سازندگی

مدیر بسیج سازندگی شهرستان بابل با تقدیر و تشکر از امام جمعه جهت پیگیری و تلاش بی وقفه برای توسعه فرهنگی منطقه و نیز سالروز حماسه 9 دی اظهار داشت: این واقعه عظیم، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با […]

4
مدیر بسیج سازندگی شهرستان بابل با تقدیر و تشکر از امام جمعه جهت پیگیری و تلاش بی وقفه برای توسعه فرهنگی منطقه و نیز سالروز حماسه 9 دی اظهار داشت: این واقعه عظیم، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.
سرهنگ تقی پور خاطرنشان کرد:روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید.
وی افزود: مردم ولایتمدار بندپی غربی زحمات زیادی برای انقلاب و اسلام کشیدند و این منطقه نیاز به امکانات زیرساختی جهت توسعه اقتصادی و فرهنگی دارد که یکی از آنها ساخت مصلای نماز جمعه می باشد و البته مردم نیز تقاضای زیادی در این موضوع داشتند.
وی بیان داشت: بسیج سازندگی نیز دغدغه ساخت آن را داشته و با پیگیری های صورت گرفته توسط بسیج سازندگی در کمیته برنامه ریزی توانستیم آنرا در دستور کار قرار دهیم.
گفتنی است مصلای نمازجمعه در شهر خشرودپی قرار داشته که ساخت آن به علت پاره ای از مشکلات نیمه تمام مانده است.