رقابت سخت نفت و خونه به خونه برای صدرنشینی

دیدارهای هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال روز چهارشنبه برگزار می‌شود. دیدارهای هفته سی‌ام لیگ دسته اول روز چهارشنبه ۱۵ فروردین برگزار می‌شود. در این هفته نفت مسجد سلیمان صدرنشین لیگ میزبان تیم برق جدید شیراز است. برقی که در رده یازدهم جدول است و شرایط مناسبی در جدول ندارد. به نظر می‌رسد شاگردان محمود […]

2

دیدارهای هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

دیدارهای هفته سی‌ام لیگ دسته اول روز چهارشنبه ۱۵ فروردین برگزار می‌شود. در این هفته نفت مسجد سلیمان صدرنشین لیگ میزبان تیم برق جدید شیراز است. برقی که در رده یازدهم جدول است و شرایط مناسبی در جدول ندارد. به نظر می‌رسد شاگردان محمود فکری برای پیروزی مقابل این تیم کار سختی نداشته باشند اما اگر برق جدید شیراز شگفتی خلق کند و نفت را شکست بدهد در آنصورت تیم خونه به خونه شانس رسیدن به صدر جدول را خواهد داشت.

خونه به خونه میزبان تیم شهرداری تبریز است. شهرداری با دین‌محمدی تیمی سختکوش است و راحت تسلیم نمی‌شود با این حال خونه به خونه تیمی قدرتمند است که خود را برای فینال جام حذفی هم آماده می‌کند. شاگردان اسکوچیچ در این هفته در رویای رسیدن به صدر به میدان خواهند رفت.

به گزارش فارس، فجرسپاسی تیم سوم جدول هم میزبان تیم اکسین البرز است. اکسین در رده ششم جدول قرار دارد و خودش را جز مدعیان می‌داند. بنابراین نتیجه این بازی برای تیم های بالانشین جدول و بخصوص نساجی اهمیت دارد زیرا در صورت توقف فجر فرصت خوبی در اختیار شاگردان جواد نکونام قرار می‌گیرد. نساجی این هفته مقابل تیم سقوط کرده صبا بازی دارند و می‌توانند به راحتی تفاضل گل خود را هم زیاد کنند.

بادران تیم رده پنجمی جدول هم به مصاف تیم سختکوش مس رفسنجان می‌رود. بادران مدت‌هاست به پیروزی نرسیده وهفته گذشته هم شکست سنگینی را مقابل نساجی متحمل شد و اکنون باید از اعتبارش دفاع کند و روی کاغذ بادران هنوز هم می‌تواند شانس صعود داشته باشد.

ملوان رده هفتمی هم باید به مصاف تیم پرنوسان گل‌گهرسیرجان برود. تقابل نادر دست نشان با وینگو بگوویچ دیدنی است هر دو مربی تجربه حضور در لیگ برتر را داشته‌اند و در لیگ یک هم جز مربیان کهنه‌کار محسوب می‌شوند. ملوان در تلاش است که حداقل خودش را به رده  ششم جدول برساند.

مس کرمان هم به مصاف تیم ماشین‌سازی تبریز خواهد رفت. نتیجه این بازی شاید برای مس خیلی مهم نباشد اما ماشین‌سازی که در خطر سقوط به لیگ دو است با تمام وجود در این بازی به میدان خواهد رفت تا خیالش بابت بقا در لیگ یک راحت شود. امتیاز از دست دادن برای ماشین‌سازی این تیم را همچنان در لبه تیغ نگه می‌دارد.

ایرانجوان بوشهر هم در خانه به مصاف تیم شهرداری ماهشهر می‌رود. این بازی هم برای ایرانجوانی‌ها حکم مرگ و زندگی دارد اما نتیجه‌اش شاید خیلی برای شهرداری ماهشهر تاثیرگذار نباشد. شهرداری در صورت پیروزی فقط یک پله در جدول لیگ صعود خواهد کرد و ممکن است به رده یازدهم برسد.

آلومینیوم اراک هم به مصاف راه آهن سقوط کرده می‌رود و کار راحتی در این مسابقه خواهد داشت.