راه اندازی نخستین منطقه تفریحی جنگلی بدون زباله مازندران در آلشرود

نشست خبری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر امام زاده عبدالله(ع) آمل با اصحاب رسانه این شهرستان با رویکرد توجه به حوزه گردشگری این شهر تشکیل شد. به گزارش حرف آنلاین، رحمانی رئیس شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله در این نشست با اشاره به اینکه این شهر شاخص ها و بسترهای لازم برای توسعه را […]

photo_2018-05-17_12-12-20

نشست خبری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر امام زاده عبدالله(ع) آمل با اصحاب رسانه این شهرستان با رویکرد توجه به حوزه گردشگری این شهر تشکیل شد.

به گزارش حرف آنلاین، رحمانی رئیس شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله در این نشست با اشاره به اینکه این شهر شاخص ها و بسترهای لازم برای توسعه را دارد، اظهار کرد: این منطقه دارای کوه، جنگل، بقعه متبرکه امامزاده واجب التعظیم بوده و می تواند به یکی از قطب های گردشگری استان مازندران تبدیل شود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به امورات مردم و معطل نماندن مراجعین در شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله یک اصل است و در این میان هیچ گاه مردم را فراموش نمی کنیم، تصریح کرد: معطلی نامه  های اداری شهرداری در شورای شهر وجود ندارد و به روز به این نامه پاسخ می دهیم همچنین ارباب رجوع در تمام ساعات به صورت ویژه پاسخ داده می شود.

رحمانی با تاکید بر اینکه هر شش ماه عملکرد شورای شهر امامزاده عبدالله به صورت تصویری در اختیار مردم قرار می گیرد؛ تصریح کرد: نظارت بر عملکرد شهرداری و پیگیری در این زمینه از این جهت صورت می گیرد که خدای نکرده مشکلی پیش نیاید و این نظارت از باب پیشگیری است.

رئیس شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله (ع) با بیان اینکه راه اندازی منطقه تفریحی آلشرود امامزاده عبدالله در دستور کار شهرداری قرار دارد زیرا مواهب طبیعی دراین منطقه بسیار مستعد و قابل استفاده مردم است، عنوان کرد: متولیان واگذاری در این زمینه سختگیری می کنند که در این زمینه گلایه داریم و انتظار داریم که  واگذاری تسهیل شود زیرا فعالیت شهرداری این حوزه انتفاعی نیست و به دنبال ایجاد رفاه و بهداشت برای مردم هستیم.

وی با بیان اینکه چشم انداز 20 ساله توسعه شهری امامزاده عبدالله با مشارکت نخبگان و مشاوران بومی و غیربومی منطقه در حال تهیه است و به مردم نیز فراخوان شده است در این زمینه مشارکت کنند، تصریح کرد: از افرادی که در این زمینه به شهرداری و شورای شهر مشارکت رسانند استقبال می کنیم.

نصرالله فضلی عضو دیگر شورای شهر امامزاده عبدالله نیز در سخنانی با بیان اینکه بقعه و جنگل مزیت های توسعه این منطقه است و در این زمینه همه سرباز آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) هستیم، گفت: حضور این آستان موجب تداوم همیاری و همبستگی در منطقه می شود.

وی تصریح کرد: امامزاده عبدالله شهری نوپاست و نیاز به حمایت دارد.