دیدار پهلوان جابر صادق‌زاده با نماینده ولی فقیه در مازندران

دیدار پهلوان جابر صادق‌زاده با نماینده ولی فقیه در مازندران با حضور مسؤول بسیج ورزشکاران مازندران برگزار شد. جابر صادق‌زاده قهرمان سه دوره کشتی پهلوانی و سیدجواد حسینیان مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا با آیت‌الله نورالله طبرسی امام جمعه شهر ساری و نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کردند. در ابتدای این دیدار حسینیان […]

دیدار پهلوان جابر صادق‌زاده با نماینده ولی فقیه در مازندران با حضور مسؤول بسیج ورزشکاران مازندران برگزار شد.

جابر صادق‌زاده قهرمان سه دوره کشتی پهلوانی و سیدجواد حسینیان مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا با آیت‌الله نورالله طبرسی امام جمعه شهر ساری و نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار حسینیان مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا ضمن ارائه گزارش کوتاه اهم از کارهای فرهنگی و تربیتی سازمان طی یک‌سال اخیر به اقدامات صورت پذیرفته شده برای قهرمانان، مربیان و ورزشکاران استان در حوزه‌های مختلف اعتقادی اشاره کرد.

در ادامه این دیدار آیت‌الله طبرسی خطاب به صادق‌زاده گفت: شما قهرمانان مازندرانی باعث افتخار این کشور هستید حضور شما در میادین مختلف بین‌المللی و به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در کشورهای بیگانه بزرگترین کار محسوب شده و باید مازندران قهرمان پرور و شهید‌پرور به شما عزیزان افتخار کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: از سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا تشکر می‌کنم که در بخش فرهنگی در ورزش کمک‌های خوبی و به‌سزایی انجام داده و از شما می‌خواهم کمیته قهرمانان تشکیل و قهرمانان و پهلوان را در قالب این کمیته قرار گیرند به‌خاطر اینکه این پهلوانان و قهرمانان شناسنامه مازندران خواهند بود.

به گزارش فارس، طبرسی در ادامه خاطر نشان کرد: شهدای ورزشکار استان مازندران الگوهای ورزشی هستند  و همه ی ما به این شهدای ورزشکار افتخار میکنیم و از مجموعه سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا میخواهم تمام تلاش خود را به کار گیرند تا این شهدای ورزشکار را به جوانان و قهرمانان  بیشتر از بیش معرفی کنند.

و در پایان نماینده ولی فقیه استان مازندران ضمن آرزوی موفقیت در عرصه ورزش و زندگی برای پلوان صادق‌زاده به رسم یادبود هدیه‌ای به وی اهدا کرد.