دیدار رئیس اوقاف و رسانه آمل با خانواده شهیدسلطانی

به مناسبت هفته وقف رئیس اداره اوقاف و امورخیریه و اصحاب رسانه آمل با خانواده شهید مدافع امنیت کشور حاج‌روح‌الله سلطانی دیدار کردند. به گزارش حرف، همزمان با آغاز هفته وقف رئیس و کارکنان اوقاف و امور خیریه و جمعی از رسانه وقف با خانواده شهید مدافع امنیت کشور روح‌الله سلطانی به عنوان عضو هئیت […]

photo_2018-11-08_03-03-49
به مناسبت هفته وقف رئیس اداره اوقاف و امورخیریه و اصحاب رسانه آمل با خانواده شهید مدافع امنیت کشور حاج‌روح‌الله سلطانی دیدار کردند.
به گزارش حرف، همزمان با آغاز هفته وقف رئیس و کارکنان اوقاف و امور خیریه و جمعی از رسانه وقف با خانواده شهید مدافع امنیت کشور روح‌الله سلطانی به عنوان عضو هئیت امنای یکی از بقاع متبرکه این شهرستان دیدار کردند.
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه آمل در این دیدار با بیان اینکه کار سازمان اوقاف بر امور موقوفه است، بیان کرد: بزرگترین موقوفه شهدا هستند که جان خود را کنار گذاشته و برای دفاع از سرزمین می‌روند.
حجت‌الاسلام محمدهادی بهرامی افزود: همه ما مدیون این واقفین هستیم و خانواده‌های شهدا نیز در آن ثواب شریک هستند و این از اعتقادات اوقاف است.
وی ادامه داد: شهید روح‌الله سلطانی از جمله شهدایی بوده که در زمان حیاتش جزو هئیت امنای یکی از موقوفات آمل فعالیت داشته است و با آغاز دهه وقف لازم دانستیم تا از خانواده این شهید دیداری داشته باشیم.
مادر شهید سلطانی نیز در این دیدار یادآور شد: شهید بسیار مسئولیت‌پذیر بود و طی 18 سال از وفات پدرشان تمام امورات منزل ما را انجام می‌داد.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، حاج روح الله به امورات و مشکلات مردم روستای خود و بستگان توجه نشان می‌داد و هیچوقت در زمان حضورش در ماموریت‌ها از جویای حال خانواده غافل نمی‌شد و حتی پشت تلفن به گفته یکی از همرزمانش سر را خم می‌کرد و با زانو می‌نشست تا با خانواده صحبت کند.