دلخوری آقای گل سابق

آقای گل فصل نوزدهم رقابتهای لیگ برتر هنوز کفش طلای خود را از فدراسیون و سازمان لیگ دریافت نکرده و از همین رو دلخور است. شیخ دیاباته مهاجم سابق تیم استقلال که بعد از دو فصل حضور در این تیم از جمع آبی پوشان جدا شد و به تیم الغرافه قطر پیوست، در نخستین فصل […]


آقای گل فصل نوزدهم رقابتهای لیگ برتر هنوز کفش طلای خود را از فدراسیون و سازمان لیگ دریافت نکرده و از همین رو دلخور است.

شیخ دیاباته مهاجم سابق تیم استقلال که بعد از دو فصل حضور در این تیم از جمع آبی پوشان جدا شد و به تیم الغرافه قطر پیوست، در نخستین فصل حضورش در فوتبال ایران توانست با زدن ۱۵ گل برای استقلال به عنوان آقای گلی مسابقات دست پیدا کند.

با توجه به اینکه در لیگ نوزدهم به دلیل شایع شدن ویروس کرونا وقفه‌های طولانی افتاد، هرگز مراسمی برای معرفی بهترین‌ها برگزار نشد و کفش طلایی هم بابت آقای گلی به دیاباته داده نشد.

آقای گل سابق فوتبال ایران که تاکنون واکنشی در این خصوص نداشت، دوشنبه شب برای اولین بار دلخوری‌اش را از این بابت ابراز داشت و به جز آن دلخوری‌اش را بابت عدم پیگیری از سوی مسئولان باشگاه استقلال نیز بیان داشت.

دیاباته با تشکر از هواداران استقلال گفت: آنها از سوی من این موضوع را پیگیری می‌کردند و من از هواداران این تیم ممنونم. اما مسئولان باشگاه هم هرگز پیگیر دریافت کفش طلای من نشدند.

وی سپس ابراز امیدواری کرد که فدراسیون فوتبال در اولین مراسمی که برگزار می‌کند این کفش طلا را هم برای او در نظر بگیرد و و بیان داشت دوست دارد بتواند برای دریافت آن به تهران بیاید.