دستگیری 3 عامل افیونی در شهرستان محمودآباد

 فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سه عامل افیونی و کشف 5 کیلو و 500 گرم تریاک در این شهرستان خبر داد . به گزارش حرف آنلاین، سرهنگ  مجید باقری درتشريح جزئيات اين خبر، گفت : در پي کسب خبری مبني بر توزیع مواد مخدر توسط سه سوداگر مرگ در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور […]

IMAGE11533198293110

 فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سه عامل افیونی و کشف 5 کیلو و 500 گرم تریاک در این شهرستان خبر داد .

به گزارش حرف آنلاین، سرهنگ  مجید باقری درتشريح جزئيات اين خبر، گفت : در پي کسب خبری مبني بر توزیع مواد مخدر توسط سه سوداگر مرگ در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: مأموران پس از انجام تحقيقات پلیسی و بررسي های ميداني، موفق به شناسايي این عاملان افیونی شدند.

سرهنگ باقری، تصريح کرد: طي هماهنگي‌هاي صورت گرفته با مرجع قضائي، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند .

وی ،خاطر نشان کرد: در بازرسی های به عمل آمده از خودروی این سوداگران مرگ 5 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد .

سرهنگ باقری با بيان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مبارزه با پديده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است .

وی در خاتمه از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .