دستگیری محتکر رب گوجه در بهشهر

  فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری محتکر مواد غذایی و کشف 2 هزارو 556 قوطی رب گوجه در این شهرستان خبر داد . به گزارش حرف آنلاین، سرهنگ” ابراهیم شجاعی ” در تشریح این خبر، گفت: به منظور مبارزه با احتکار و قاچاق کالا ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به […]

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری محتکر مواد غذایی و کشف 2 هزارو 556 قوطی رب گوجه در این شهرستان خبر داد .

به گزارش حرف آنلاین، سرهنگ” ابراهیم شجاعی ” در تشریح این خبر، گفت: به منظور مبارزه با احتکار و قاچاق کالا ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر مواد غذایی در این شهرستان شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشر، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی با همکاری ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان در بازرسی از انبار ذخیره کالا توسط متهم 2 هزارو 556 قوطی رب گوجه فرنگی کشف کردند .

سرهنگ شجاعی ارزش رب گوجه های شده را بالغ بر 860 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت : محل مورد نظر پلمب شد و کالای کشف شده برای واگذاری به مردم در اختیار اداره مربوطه قرار گرفت .

وی در خاتمه با اشاره به این که قاچاق و احتکار کالا اقدامی در جهت ضربه به اقتصاد کشور،منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان محسوب می شوند، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتي و مبارزه با قاچاق کالا و ارز نيازمند همکاری آحاد جامعه با پلیس در توسعه امنيت پايدار در برابر تهديدات اقتصادي، مقابله با مفسدان اقتصادی، محتکران و قاچاقچیان کالا و ارز است .