دستگیری سارق قطعات خودرو با 18 فقره سرقت در آمل

  جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ” آمل” از دستگیری سارق قطعات خودرو با 18 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش حرف آنلاین،”حسین اسدی ” گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آمل، افزود: با […]

 82455866-71465421

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ” آمل” از دستگیری سارق قطعات خودرو با 18 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین،”حسین اسدی ” گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آمل، افزود: با تشکیل تیم های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی سارق شناسائی شد.

سرهنگ اسدی، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی ماموران کلانتری 12 این فرماندهی، سارق را در عملیاتی ضربتی، دستگیر کردند .

وی همچنین اظهار داشت، متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 18 فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کرد،که تحقیقات جهت کشفیات بیشتر ادامه دارد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آمل در پایان از شهروندان خواست : ضمن توجه به هشدارهای انتظامی و تجهیز وسایل نقلیه خود به سیستم های ایمنی از بجا گذاشتن اسناد، اوراق بهادار، وجه نقد و اشیا قیمتی در خودرو خودداری کنند و به محض مشاهده افراد مشکوک در اطراف خودرو ها سریعا از طریق سامانه 110 به پلیس گزارش دهند.