دستگیری دو سارق منزل با 34 فقره سرقت در رامسر

 فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از شناسایی و دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل و اماکن خصوصی با 34 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . محمدصادق شاه نظری در تشریح این خبر، گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار […]

دستگیری+۱۰۲+متهم+قاچاق+کالا+و+ارز+در+هرمزگان

 فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از شناسایی و دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل و اماکن خصوصی با 34 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

محمدصادق شاه نظری در تشریح این خبر، گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی سارق و همدست وی را شناسایی کردند .

سرهنگ شاه نظری، خاطرنشان کرد:پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجوئی های به عمل آمده تاکنون به 34 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان طی یک ماهه گذشته اعتراف کردند .

وی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از محل اختفای متهمان خبر داد و اظهار داشت: این دو سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تلاش برای کشف سایر اموال مسروقه ادامه دارد .

فرمانده انتظامی شهرسان رامسر در خاتمه با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.