دستگیری باند سرقت احشام در شهرستان بهشهر

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر ، ازدستگیری 3 سارق احشام با 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . به گزارش حرف، سرهنگ “ابراهیم شجاعی ” در تشریح این خبر ، گفت :در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت . فرمانده […]

ستون2
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر ، ازدستگیری 3 سارق احشام با 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .
به گزارش حرف، سرهنگ “ابراهیم شجاعی ” در تشریح این خبر ، گفت :در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ، تصریح کرد :در اجرای این ماموریت ، ماموران پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند 3 نفره سرقت احشام در این شهرستان شدند .
سرهنگ شجاعی ،خاطر نشان کرد:پس از هماهنگی های قضایی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تا کنون به 12 فقره سرقت احشام در این شهرستان اعتراف کردند .
وی با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی ، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند ، از شهروندان خواست : در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .