دخالت‌های برخی نمایندگان در امور اجرایی را به مردم معرفی می‌کنم

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه برخی مدیران نزد من گلایه از دخالت برخی نمایندگان دارند،گفت: از هفته آینده اگر ببینم برخی نمایندگان این شهرستان در امور اجرایی ادارات دخالت می کنند، با افشاگری و معرفی آنها به مردم ، موضوع را به دست مردم می‌سپارم. به گزارش حرف، حجت‌‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های […]

6
امام جمعه بابل با اشاره به اینکه برخی مدیران نزد من گلایه از دخالت برخی نمایندگان دارند،گفت: از هفته آینده اگر ببینم برخی نمایندگان این شهرستان در امور اجرایی ادارات دخالت می کنند، با افشاگری و معرفی آنها به مردم ، موضوع را به دست مردم می‌سپارم.
به گزارش حرف، حجت‌‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نماز جمعه بابل اظهار کرد: بعد از رحلت آیت‌‌الله العظمی اراکی، با اعلام نظر جامعه مدرسین که متشکل از افراد عالم و صاحب‌نظر بود، رهبر معظم انقلاب را به عنوان مرجع تقلید اعلام کردند، با حفظ احترام به همه شخصیت‌ها و علما، بسیاری از کسانی که صاحب‌نظر و فقیه هستند، اذعان به قوت علمی و فقهی رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند و بر قابلیت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در حوزه فقهی تاکید کردند.
وی تصریح کرد: در اصلاحیه قانون اساسی امام راحل فرمودند که لازم نیست که ولی فقیه باید مرجع تقلید باشد اما در عین حال خدا را شاکریم که علمای بزرگ با دیدن نظرات فقهی و تقریرات علمی ایشان، گواهی بر مرجعیت ایشان دادند، فرزندان نوجوان خود را به تقلید از ایشان سوق دهید.
امام جمعه بابل با اشاره به اینکه در آستانه 11 آذر روز مجلس قرار داریم، گفت: نمایندگان مجلس از الگوی رفتاری و عملی شهید مدرس الگو بگیرند.این مسؤول افزود: امام راحل در پیامی در نخستین دوره مجلس پس از انقلاب فرمود که مجلس برآمده از الله اکبر مردم است و نمایندگان در دوره اول مجلس از جمله فرهیختگان و شخصیت‌های بزرگ از جمله مرحوم آیت‌الله فاضل بود که خدمتی شایسته به مردم انجام دادند، اگر آن انقلابی‌گری در روزهای نخستین انقلاب نبود، نمی‌توانست این انقلاب چهل سال دوام بیاورد.
روحانی تصریح کرد: جای بسی تاسف است ما از مجلس شورای اسلامی تراز انقلاب فاصله گرفتیم و مجلس کنونی پرخرج است و هزینه‌های حاشیه‌ای بسیاری برای سرپا نگه داشتن مجلس انجام می‌شود اما آن چه به دست می‌آید کم است.
وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی باید خود را به مجلس تراز انقلاب نزدیک کند، اظهار کرد: از زحمات نمایندگان بابت انجام وظیفه‌ای که انجام می‌دهند، تقدیر می‌کنیم اما مجلس باید در سیره فردی و در مصوبات و فعالیت‌های خود در تراز انقلاب رفتار و عمل کند.
امام جمعه بابل با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس اولویت‌ها را در مصوبات در نظر بگیرد و از موضوعات مهم بی‌توجهی نشود، گفت: انتظار مردم از نمایندگان مجلس در هر استان این است که نگاه فرا فردی و فرا شهرستانی داشته باشند، بسیاری از استان‌هایی که امروز موقعیت‌های خوب اقتصادی و صنعتی دارند، نمایندگان مجلس نگاه استانی و منطقه‌ای توام با همکاری دارند.
این مسؤول تصریح کرد: از دخالت برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در امور اجرایی این شهرستان و دیگر شهرستان‌ها گلایه‌های بسیاری وجود دارد، مدیران نزد من گلایه از دخالت‌های برخی نمایندگان دارند و حتی برخی از مدیران به گریه افتادند.روحانی گفت: از هفته آینده اگر ببینم که برخی نمایندگان این شهرستان در امور اجرایی ادارات دخالت داشته باشند، بنده با افشاگری و معرفی آنها به مردم، موضوع را به دست مردم می‌سپارم.