خطرات برق در مدارس مازندران آموزش داده شد

سیروس کرامتی فرح آبادی از برگزاری دوره های آموزشی خطرات برق در مدارس مازندران برای دانش آموزان خبرداد. مدیرروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران  بیان داشت:مدرسه مکانی که به آن خانه دوم دانش آموزان می گویند و نوجوان و جوانی که نیمی از روز را در این فضای آموزش تحصیل می کنند باید به […]

سیروس کرامتی فرح آبادی از برگزاری دوره های آموزشی خطرات برق در مدارس مازندران برای دانش آموزان خبرداد.

مدیرروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران  بیان داشت:مدرسه مکانی که به آن خانه دوم دانش آموزان می گویند و نوجوان و جوانی که نیمی از روز را در این فضای آموزش تحصیل می کنند باید به نکات ایمنی خطرات برق آگاه شوند.

وی گفت: آموزش در راستای اهداف بهداشت حرفه ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که آموزش صحیح سطح آگاهی دانش آموزان  را بالاتر برده و فرهنگ ایمنی و بهداشت را در بین دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند باز می کند. طبیعی است که دانش آموزان هر چه قدر نسبت به ایمنی و مسائل مربوط به آن آگاه تر باشد کمتر ارتکاب به اعمال غیر ایمن می شوند و همچنین افراد دیگر را نیز از انجام آن منصرف می کنند.

کرامتی فرح آبادی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد حادثه در مدارس بخصوص در فصل زمستان که هوا مرطوب و زمین‌ خیس است برق می‌باشد و آنچه مسلم است در کشورهای پیشرفته دنیا در اماکن عمومی، بخصوص مدارس از بالاترین استانداردهای ایمنی و سیم‌کشی برق در ساختمان استفاده می‌کنند.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به اینکه آموزش های خوبی در سطح مدارس استان انجام شده است، گفت: اموزش ایمنی به دانش آموزان بهترین روش برای ترویج آموزش ایمنی در جامعه است.